Pimp your Kodiaq

Mystikal

Senior Member
Cool! Voor mijn nieuwe beer liggen ook de logo's klaar
Alleen in het Moon White.
Zwart is ook nog een optie ben daarom erg benieuwd naar een foto van het totaal plaatje?
Bij deze de achterkant. Voorkant kan ook nog wel gevonden worden in dit topic.

Hij moet morgen nog gewassen worden...

8b8ea02aa82f12c22ff78957ba3a4c35.jpg



Toch nog maar een fotootje geschoten voor je.

a6a654a5bd4b1c0fb368c50806702bfc.jpg
 

Jpturtle

Forumguru
Nice! Bedankt voor de foto.
Ik laat de sportline logo's voor nu wit, al ziet er zeker niet verkeerd uit.

Uitlaatsierstuk ziet er top uit.
 

Stormtrooper73

Actief lid
Aloha heeft iemand ervaring met het vervangen van de standaard cluster naar digitaal cluster, bv van Alli...of ander dealer
IMG_20210705_221323.jpg
 

Jpturtle

Forumguru
Ik ben ook benieuwd:thumbsup: nog een weekje wachten. En daarna komen de skirts en voor splitter er nog op.

Zeker een andere auto, is ook echt te bedoeling, standaard rij ik al 4jr in en nu wilde ik een keer gek doen. Mijn vrouw denkt al dat ik al in de penopauze ben:pieker::tegek:
 

C00per

Senior Member
Ik vind persoonlijk je zwarte dak niet staan op zo'n auto. Maar goed kwestie van smaak.

Rest mooie aanvulling, geen andere velgen?
 

Jpturtle

Forumguru
Het dak zorgt voor een optisch lagere auto wat ik graag wil. Inderdaad smaken verschillen, gelukkig maar. Zijn het snel eens dat wij het oneens zijn:D

De triglav velgen vind ik echt heel mooi en naar 20inch wil ik comfort technisch (nog) niet. Misschien later als iedereen er aan gewend is dat dit stugger zal zijn dan mijn huidige standaard kodiaq.
Moet ook nog wat te wensen blijven:thumbsup:
 

Jpturtle

Forumguru
Toch last minute nog betere kentekenplaathouders gevonden.


Viel niet mee om iets moois te vinden. Maar toch gelukt al zeg ik het zelf. Dealer zal weer blij zijn, deze moeten er maandag tijdens de aflevering nog even opgeschroefd worden :-)
 

Jpturtle

Forumguru
Ja dat kan dus :-) het midden zit met drukkers vast en als je deze los haalt kan het middengedeelte uitgenomen worden.
Schijnt wel een hel geweest te zijn om netjes te monteren, meerdere aanpassingen en het ABS is dun.
De dealer heeft het fantastisch gedaan, iets waar ikzelf toch minder geduld voor gehad zou hebben.

Het resultaat is verbluffend.
 

foxtrotc

Nieuw lid
Hi all,

Wat zijn de opties als je af wilt van de chromen standaard 'diffusor'? Zou deze graag zwart willen hebben aangezien het nu nog het enige chromen stuk op de auto is. Iemand ervaring met wrappen en de kosten daarvan? Of kun je 'm makkelijk vervangen voor iets anders (ik zie hier boven een dikke diffusor, ook benieuwd naar mogelijkheden daarvan)?

Bedankt!
 

Jpturtle

Forumguru

1) Wrap uitlaatsierlijst, kosten weet ik niet precies maar ergens rond. De 100,-/150,- euro

2) Diffusor Kopacek, deze diffusor komt bij Kopacek vandaan en is "geschikt" voor auto met en zonder trekhaak. Diffusor 149,-, montage een stuk meer meerdere aanpassingen waren nodig.

http://www.kopacek.com/Skoda/KODIAQ/Skoda-Kodiaq-SPORTLINE-rear-bumper-diffusor-V1-GLOSSY-BLACK

3) Hoek spoilers, nog extra heb ik deze geplaats en komen ook bij Kopacek vandaan 79,- montage viel mee maar ivm totaalpakket geen precies bedrag.
 
Laatst bewerkt:

foxtrotc

Nieuw lid
Thanks! Dan weet ik nu wat ik bedoel; jouw nummer 1. Heb je het wrappen ergens laten doen voor die kosten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jpturtle

Forumguru
Zat in een opdracht samen met de dakwrap bij mijn dealer die het uitbesteed heeft aan Twee Reclame in Alphen aan den rijn. Maar dat bedrag moet haalbaar zijn gezien de andere hier op het forum die het hebben laten doen.
 
Bovenaan Onderaan