Pimp your Kodiaq

Jpturtle

Forumguru
Pimpen is een hardnekkige verslaving

Af fabriek mis ik alleen de Vega wielen (vind de triglav gewoon mooier) en de grote navigatie. Verder alles aangevinkt.

Toch besloten iets verder te gaan.
Naast het verlagen, Wheel spacers en zwart gewrapt dak/a-stijl/d-stijl en spoiler, RS gril, wit/zwart logo en witte sportline logo's op de spatborden besloten de achterzijde nog wat extra's te geven.
Uitlaatomlijsting glans zwart wrappen
Glans zwarte hoek spoilers
en een glans zwarte diffuser besteld.

Nu is het echt wel klaar.
Maandag met dealer om tafel over levering en plaatsen van al het moois.

Word wel een totaal andere auto dan mijn huidige witte beer
 

Mystikal

Senior Member
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Momenteel ook een full options moon white. Over 2 jaar een andere, geen idee wat ik dan wel. Maar de Kodiaq zou zomaar weer bovenaan de lijst kunnen eindigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jpturtle

Forumguru
Met vier kinderen (samengesteld gezin) en een relatief beperkt budget is er gewoon niet veel te koop. De afgelopen 4jr en 128.000km zo veel plezier gehad van de Kodiaq dat wij besloten hebben om de komende 4jr weer in de Kodiaq te kruipen. Maar nu full options en beetje pimpen
 

JeSko

Forumguru
@Jpturtle

Hmm je budget valt heus mee als je een Kodiaq kan betalen, zowel nieuw als tweedehands ( tweedehands een Ambition niet te vinden onder 18.000), er zijn er die het lastiger hebben :D
 

Jpturtle

Forumguru
@JeSko Je hebt natuurlijk helemaal gelijk! Vandaar het relatief☺️
Ik ben ook zeker niet ontevreden. Al vind ik een full option XC90 echt een hele mooie auto
 

Jpturtle

Forumguru
Ik bedoel te zeggen dat er voor 7 personen gewoon weinig te koop is. Als je 100.000 te besteden hebt is de keuze reuze. En ook ik moet hard werken om deze Kodiaq te kunnen betalen en komt niet vanzelf.
Onze kids zijn 11, 13, 15 en 16jr oud. Een beetje ruimte is wenselijk. Achterin de meeste 7 persoons auto's houden zei het geen uur vol. Nu uren op pad zonder ook maar een negatief woord te horen.
Voor de ruimte, comfort en looks is de Kodiaq gewoon een super auto

Had misschien Super relatief moeten schrijven ☺️☺️
 

JeSko

Forumguru
Mijn broer heeft ook 5 kids, samengesteld gezin ook, en die hadden ook een "beperkt" budget, niet echt beperkt in de zin van centen, maar idd zoals @Jpturtle aangeeft in de zin van aanbod, heb toen actief mee gezocht naar een 7 zitter de keuze is echt miniem, uiteindelijk werd het toen een Ford Galaxy met 240 pk en 4x4. Ook een ruime comfortabele wagen, maar zelfs tweedehands stevig aan de prijs!
 
Heb wat aanpassingen aan de Kodiaq gedaan.

Auto is verlaagd dmv Eibach pro kit.
Heb de 19” wielen vervangen door 20”.
Frontlogo vervangen in zwart en de chrome strip aan de achterzijde zwart laten wrappen.

Mag ik vragen wat ongeveer de kosten waren voor het wrappen van de chroom strips op de achterbumper?
 

Jpturtle

Forumguru
Iemand ervaring met de matten van Just carpet? Ik kijk naar de dikte versie 15mm

https://www.justcarpets.nl/automatten/Skoda/kodiaq-2/kodiaq-2/saxony/

Heb de matten besteld moet zeggen dat ze er heel erg netjes uitzien. Heb gekozen voor dikste versie met dubbele witte stiksels waarmee buiten naar binnen zal komen in mijn nieuwe Moon White beer.

Dan nog maar een artikel waar ik interesse in heb maar hoop dat hier mensen zijn die er meer ervaring mee hebben.
Namelijk de Carcam.nl dashcams https://www.carcam.nl/dashcam/skoda-quad-hd-dual-dashcam-binnenspiegel/
Het ziet er super netjes uit en de beelden zijn oke. De parkeerfunctie is natuurlijk ook een must.

Iemand ervaring? Of misschien een mooier alternatief? Een losse camera heb ik liever niet.
 

Mystikal

Senior Member
Nu alleen nog de achter 'diffuser' en de moonwhite is van het chroom af.
fe9ef8a277b9a8711594276cebb5c947.jpg
bf1622cc3300db609d0a17de3816c1ae.jpg
 
Bovenaan Onderaan