Pimp your Kodiaq

Topic in 'Kodiaq' gestart door jeroen3277, 06-04-2017.

1. CBreedijk

CBreedijk Forumguru Donateur

De “nieuwe” logo’s hebben gewoon dubbelzijdig tape.
    Ik heb t logo rondom afgeplakt met schilderstape. En daarna met oude tankkaart het logo losgewerkt.
    (Had geen nylon in de buurt)

Ursus arctos middendorffi vindt dit leuk.

2. Tuulster

Tuulster Forumguru

Fohn er een tijdje op en met een oude bonuskaart "lossteken". Fluitje van een cent.
    Nieuwe vastpakken met 3M tape :thumbsup:

3. Tuulster

Tuulster Forumguru

Oh ja, mochten er wat plakresten achterblijven; weghalen met wasbenzine :jaja:

4. C00per

C00per Senior Member

Wat spulletjes ontvangen van Superskoda.com
    Snel bezorgd na zondag besteld te hebben.

Bijgevoegde bestanden:

5. IL Martino

IL Martino Nieuw lid

Vraagje: Ik heb een Kodiaq in bestelling met 5 zitplaatsen en het Canton Sound System. Dus ik begreep dat de koffervloer ongeveer op halve hoogte vast staat. Bestaat hier dan ook een koffermat voor? Bij voorkeur uit harde kunststof. Bedankt alvast!

6. Tinus78

Tinus78 Forumguru

Prijslijst downloaden, pagina 7 bovenin....dubbelzijdige kofferbakmat rubber/stof a €60,—

Japanese Power vindt dit leuk.
  7. C00per

C00per Senior Member

Ik heb ook een 5 zits en canton sound met een rubberenmat. Past perfect..

Bijgevoegde bestanden:

8. Neusie

Neusie Actief lid

Ik heb bij Maxton Design een achterskirt/diffuser besteld, maar omdat ik de kleur niet kon kiezen, heb ik maar zowel een matzwarte als glanzend zwarte besteld. Ik ga zelf toch voor de matte, die vind ik beste bij mijn kleur en smaak passen.

Last edited by a moderator: 08-10-2020
  9. SileX

SileX Senior Member

Ben benieuwd ! fotos ! en hoe je moet monteren :)

Last edited by a moderator: 09-10-2020
  10. Neusie

Neusie Actief lid

B1647A7E-2155-4FAC-96BB-47731F38A366.jpeg 9D78E600-B3EA-438A-A8CE-99B8298AEFDC.jpeg 9A2A8562-E2AC-4C82-8A69-B477AFA8DEFE.jpeg
    Beetje moeilijk te fotograferen op deze druilige dag, maar hij zit erop. Met spoilerlijm erop gekit en even goed laten drogen.

SileX, Racer01 en kocur vinden dit leuk.
  11. Neusie

Neusie Actief lid

Boven de 2 middenste ‘spijltjes’ zie je dus een extra randje. Dat is dus omdat dat gedeelte afneembaar is zodat je gewoon je trekhaak kan blijven gebruiken. Ik heb de uitsparing onder die kap (niet zichtbaar) wel even iets groter moeten maken omdat mijn wegklapbare trekhaak anders net niet genoeg ruimte had voor de draai.

kocur vindt dit leuk.
  12. SileX

SileX Senior Member

Ik vind het er mooi uitzien!

13. Yannick91

Yannick91 Lid

upload_2020-10-16_16-8-38.png

Een start/stop uitschakel kabeltje besteld en werkt perfect!
    Jammer genoeg niet meer uit te schakelen via vcds dus dan maar zo.

Sjuppie2001 vindt dit leuk.
  14. Emporionelis

Emporionelis Forumguru

15. Yannick91

Yannick91 Lid

Jazeker!
    € 30,44 | Voor Skoda Kodiaq 2016-2020 Auto Automatische Stop Start Motor Systeem Off Apparaat Intelligente Sensor Plug Smart Stop Annuleren
    https://a.aliexpress.com/_BU5TCv

Emporionelis vindt dit leuk.
  16. Emporionelis

Emporionelis Forumguru

En besteld! Dankjewel. Ik had nu de stekker bij de accu losgemaakt, maar dan blijft hij janken dat er een storing is. Veel beter dit!

Yannick91 vindt dit leuk.
  17. Leenroc

Leenroc Nieuw lid

Hé dat is handig. Dan is ie standaard uit en in je hem wel aanzetten? En geen invoerrechten?

18. Yannick91

Yannick91 Lid

Ja klopt! Is nog steeds te activeren met de knop als je hem toch wilt gebruiken. Geen invoerrechten gehad!

Laatst aangepast: 20-10-2020
  19. hendrik38

hendrik38 Forumguru

Nog nooit gezien, goeie tip :jaja:

20. Sjuppie2001

Sjuppie2001 Actief lid

Ook maar 1tje besteld inderdaad; als de functie omgekeerd is: standaard uit en indien gewenst aan te zetten is het veeeeel beter :).
    alleen even uitvogelen hoe je in godsnaam die rij met knopjes er een beetje subtiel uitkrijgt (zonder allerlei plastic haakjes te slopen... iemand handige tips/ handleiding?)

Deel deze pagina