Pimp your Kodiaq

C00per

Senior Member
Ik heb ook een 5 zits en canton sound met een rubberenmat. Past perfect..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200917-205853_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20200917-205853_WhatsApp.jpg
    582,6 KB · Weergaven: 353

Neusie

Actief lid
Ik heb bij Maxton Design een achterskirt/diffuser besteld, maar omdat ik de kleur niet kon kiezen, heb ik maar zowel een matzwarte als glanzend zwarte besteld. Ik ga zelf toch voor de matte, die vind ik beste bij mijn kleur en smaak passen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SileX

Senior Member
Ben benieuwd ! fotos ! en hoe je moet monteren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Neusie

Actief lid
Boven de 2 middenste ‘spijltjes’ zie je dus een extra randje. Dat is dus omdat dat gedeelte afneembaar is zodat je gewoon je trekhaak kan blijven gebruiken. Ik heb de uitsparing onder die kap (niet zichtbaar) wel even iets groter moeten maken omdat mijn wegklapbare trekhaak anders net niet genoeg ruimte had voor de draai.
 

Yannick91

Actief lid
Ja klopt! Is nog steeds te activeren met de knop als je hem toch wilt gebruiken. Geen invoerrechten gehad!
 
Laatst bewerkt:

Sjuppie2001

Actief lid
Ook maar 1tje besteld inderdaad; als de functie omgekeerd is: standaard uit en indien gewenst aan te zetten is het veeeeel beter :).
alleen even uitvogelen hoe je in godsnaam die rij met knopjes er een beetje subtiel uitkrijgt (zonder allerlei plastic haakjes te slopen... iemand handige tips/ handleiding?)
 

Yannick91

Actief lid
De rij met knoppen zat erg goed vast moet ik zeggen!
Er zit in het doosje wel zo’n soort lepel om panelen mee te kunnen verwijderen.

Onder de knoppen zit een afdekplaatje (boven het schuif vakje waar de 12v en draadloze oplader zich bevind) en deze kan je er uit wippen.
Dan zie je dat er aan de onderkant 4 uitsparingen zitten waar nokjes in vallen van de knoppen rij.
Ik heb de lepel onder de rij gezet en heen en weer bewogen en toen kwamen ze er nog niet uit.
Zit aan de bovenkant ook nog 2 vergrendelingen blijkbaar.
Ik heb flink getrokken aan de kant van een blind knop en toen kwam het zwikje los gelukkig
 

Stormtrooper73

Actief lid
Hoi
Heeft iemand al ervaring met deze knipper lampen van AliExpress?
 

Bijlagen

  • CB5CC07C-FC57-4F52-A29F-B1F1EA3486C5.jpeg
    CB5CC07C-FC57-4F52-A29F-B1F1EA3486C5.jpeg
    306,6 KB · Weergaven: 116

Yannick91

Actief lid
Ja ik heb ze besteld. Let op, deze passen niet op je auto als je een achteruit rij camera hebt.
Bij mij stond dit ook niet in de advertentie dus baal er enorm van..
Let dus goed op en bestel de gene van ongeveer 40 euro of bij superskoda.
 

Bijlagen

  • 844F9727-3466-4EA1-A83C-9BC3CFB9F039.jpeg
    844F9727-3466-4EA1-A83C-9BC3CFB9F039.jpeg
    2 MB · Weergaven: 190
Bovenaan Onderaan