Pimp your Kodiaq

R_Dex

Actief lid
Bij de Superb gebeurde dat wel eens, maar in de kodiaq lijkt het mee te vallen.
De kodiaq zit wat hoger en het knieën vallen wat anders, maar hij zit idd wel op knie hoogte.

Brodit heeft echter nog 2 mounts, voor linkse en rechtse naar het stuurt. (zie foto 2 en 3)

31febbb1f519877b60f63963c776c5e7.jpg


602d3f7a75bc59ba4a83b7f89c91dc8c.jpg

ca95681be9fd545cb37b28cabdc41c2b.jpg



Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018.
 

R_Dex

Actief lid
Zal wel aan mij liggen, maar wat is de toegevoegde waarde van een houder als je Carplay hebt?

Gemak: (zolang Carplay niet goed draadloos werkt)
Ik stap nu in de auto en schuif de telefoon snel in houder ipv dat ik eerst een kabeltje moet zoeken die ergens slordig rondslingert, lade openschuiven en de telefoon wegleggen.
Uitstappen is simpel de telefoon er naar boven uittrekken en meenemen.
(Ik stap vaak de auto in en uit)

Kan ook email berichtenkoppen een andere notificaties zien binnen komen.

Overzicht van een andere app op het scherm:
-virtual cockpit = Navigatie
-display center = Flitsmeister / rij status of iets anders
-telefoon Apple music / Spotify (iets makkelijker bedienen omdat het dichterbij zit een je schrikt wat sneller dit je lijsten) of een andere app bijvoorbeeld niet via Carplay naar het scherm komt.

Maar ik heb de auto pas 3 dagen dus wellicht wijzigen de functies per scherm nog.

En ik kan de krant lezen terwijl ik lunch, zover houder glijd de telefoon telkens van je been.:fool:


Kodiaq 1.5TSI 7DSG, Steel Grey 2018.
 
  • Leuk
Waarderingen: G.P.

SileX

Senior Member
@R_Dex Keurige oplossing - ik heb mn Brodit ook op precies die plek. Hoe heb jij dat kabeltje zo weg gewerkt ? Kan dat daar los ?
 

R_Dex

Actief lid
@R_Dex Keurige oplossing - ik heb mn Brodit ook op precies die plek. Hoe heb jij dat kabeltje zo weg gewerkt ? Kan dat daar los ?

Het plastic "plaatje" met de USB en aansteker is een soort deksel wat omhoog kan (klikt los)

Let op en kijk goed aan de zijkant dan dit "dekseltje", er zit ook een ventilatie open streepje, niet dus hier gaan wrikken, dan lukt het niet.

Rest van de kabel tussen de plastic delen gestopt en aan andere kant (onder USB aansluiting) omhoog gebracht. Rest in ruimte daaronder gelaten.

Was 5 minuten werk.
 

jeroen3277

Senior Member
Hoewel ik nog maar vrij weinig op het forum ben, heb ik wel inmiddels mijn 2e Skoda Kodiaq.

Hieronder eerst de 1e Kodiaq uit 2017 en daaronder de 2e Kodiaq uit 2020. Zoek de overeenkomsten en/of de verschillen:


 
Laatst bewerkt:

C-man

Lid
Mooie L&K grille. Is geen andere oplossing voor te vinden dan een compleet nieuwe helaas, prijzige optie. Mooie wagen zo.
 

jeroen3277

Senior Member
Gemiste kans dat PON de L&K niet wil leveren. Dit is wat er het dichtste bij kon komen. :-)

Op de foto's komt het niet zo over, maar het maakt echt wel verschil. Zeker met deze kleurstelling.
 

Sjuppie2001

Actief lid
Nice, heb je er wat andere foto's van met die grille? (Aangezien wij ook een quartz grey hebben en ziet er inderdaad niet heel verkeerd uit... dus misschien ooit ook wel eens.... (is er een onderdeelnr van trouwens?))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jeroen3277

Senior Member
Nice, heb je er wat andere foto's van met die grille? (Aangezien wij ook een quartz grey hebben en ziet er inderdaad niet heel verkeerd uit... dus misschien ooit ook wel eens.... (is er een onderdeelnr van trouwens?))



Zelf heb ik geen onderdeelnummer. Ik weet wel dat de garage een paar keer een verkeerde grill kreeg, maar uiteindelijk wel het beloofde resultaat leverde (anders had ik de auto al een maand eerder op kunnen halen). Dus AutoArena in Venray zal nu vast wel het juiste bestelnummer weten.
 
Bovenaan Onderaan