Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

O2_1.2TSI

Actief lid
@Wasmachineman: Hoop niet dat je het erg vindt maar ik vind het wel een kleur waar over het algemeen wat "oudere' mensen mee rijden...:rolleyes:

corsaar

Senior Member
Nou ik vind die kleur Rosso Brunello toch wel erg mooi.
Jammer dat ik net een Yetti satin heb aangeschaft.
De leeftijd maakt niet uit al ben ik waarschijnlijk jonger dan Wasmachineman !!

Wasmachineman

Forumguru
Waarschijnlijk jonger ? Zeker ! Jouw zoon heeft al een Superb uitgekozen !
Mijn oudste zoon (8 jaar) heeft net zijn zadel van zijn fiets op een hoger punt gezet.:rockon:

corsaar

Senior Member
Oeps !!! ligt dat zo gevoelig wasmachineman ?
Maakt je geen zorgen, ik heb mijn kleinzoon ook een Yeti
gegeven. i.p.v. een fiets, is goedkoper.
Ik bedoelde dan ook gewoon dat ik nog over een hekje spring, en dat geen sloot
te breed is. En dat ik de kleur Rosso wel mooi vind.
En ergens even oud zijn, zoek dat maar eens uit !!

Wasmachineman

Forumguru
Tuurlijk ligt dat niet gevoelig. Ik hoop dat mijn zoon later ook mijn voorbeeld volgt en ook een Skoda wilt !:xyxthumbs:
Ik zit prima in mijn velletje en jij ook had ik allang gelezen via eerdere mails en PM's. En ik vind het schitterend dat jij een Yeti hebt gekozen. Het is dat ik veel km moet rijden anders had ik hem ook gewild. Maar een diesel met DSG zal best wel in de papieren lopen qua lease en dat krijg ik niet voorelkaar ! Wil ik ook niet want de bijtelling vliegt dan ook omhoog.

Dus Corsaar/Chiel, misschien een opmerking van mij die iets genuanceerder had gemogen/gemoeten maar hij zit wel vol met humor van mij ! :winkie:

En dat Rosso Brunello komt mij wel goed uit, valt lekker op !

O2_1.2TSI

Actief lid
@Corsaar: Neee niet zo serieus...dit is toch juist om te lachen...humor is ook belangrijk op dit forum. :xyxthumbs:
En laat Wasmachineman nou juist mijn humorsnaar getriggerd hebben...18:54 was de voorzet en 21:53 was de druppel...

corsaar

Senior Member
@O2_1.2TSI " niet serieus " Zo is het ook geschreven met humor !

Dom dat ik daar serieus op in ga.

Wasmachineman

Forumguru
Goed. Allemaal weer ontopic want het gaat over de kleur. Mijn vrouw geeft aan dat het weer eens wat anders is. Liever had zij licht blauw gehad.
Het maakt haar niet zoveel uit...als hij maar rijdt.:945:
Als de auto bij de dealer is met leer ingebouwd zal ik direct alles posten hier want dan zien we pas voor 100% hoe het hele plaatje is.
Ik ga maar weer aan de slag en de auto in ! Mag nu naar De Bult / Havelte. En vanavond weer op tijd thuis voor de slijtage slag die Avond4daagse heet !!:923:

Wasmachineman

Forumguru
Vanmiddag de auto in het echt gezien qua kleur. Ik was in de stad Groningen bij Freddy-a en hij heeft ook een O2 FL in RB maar dan de combi. Deze kleur is misschien net zo onderhoudsgevoelig als zwart of blauw. Maar toch een erg mooie kleur. Ook het schuifdak zat er bij Freddy-a in dus die ook even getest. Leuk om mee rijden vermoed ik en extra lichtinval !

Nog 2 maandjes wachten waarvan ik de helft op vakantie ben !:489:

lock

Actief lid
Ik ben nu ook aan het wachten maar wel in Thailand ;)
Als ik terug kom maar eens bellen

Fabia Combi 2011 - Leverdatum: Augustus/september

Hallo,

Onze is ook besteld, Fabia Combi 2011, Diesel, 1.2, Satin-Grey, Ambiante uitoering(belgie). Met nog een 6tal extra optie's zoals, full airco, dot-matrix, ambiante pack, passagierszetel in de hoogte regelbaar, TPM, ESP, 8 luidsprekers. Al de andere optie's zitten in het ambiante pack( middenarmsteun, parkeerhulp, electrische spiegels, stuur regelbaar, bestuurderzetel in de hoogte, 4 airbags, opbergvakjes, gekoelde handschoenkastjes, brillenhouder)

Het wachten duurt lang, pfff
Wij komen van een Citroen C1 :-)

Wasmachineman

Forumguru
Vandaag gebeld door de dealer dat de productie week nog steeds op week 30 zit dus erg goed op schema. Dus begin september sta ik op de stoep in Emmen.
Daarnaast heb ik Sonnyboys erbij besteld zodat de jongens achterin lekker kunnen zitten zonder zonnebrilletjes steeds op te zetten.

lock

Actief lid
@Wasmachineman; Nee hier nog steeds week 33. Hopelijk dan binnen 2 weken in mijn bezit. Afwachten nog ff. .

Wasmachineman

Forumguru
En Lock, nog goed nieuws? Mijne schijnt in week 30 van de band te zijn gerold. Begin september leveren dan.

En hij is inderdaad week 30 van de band gerold, volgens dealer Broekhuis. :super:
Geen vertraging dus.:yeah:
Ergens nu onderweg naar Pon, daar het leder inbouwen, daarna DVD speler in hoofdsteunen inbouwen in Emmen en dan rijden maar. Dan zijn we dus al in september btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan