Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Wanneer komt ie ? Ergens in augustus of september. De Skodafabriek gaat ook nog dicht. Mijne wordt deze week besteld via Leaseplan bij Broekhuis.
Ik heb juist niet voor de combi gekozen omdat ik de ruimte nooit gebruik. De koffer is bijna gelijk van de hb aan de combi. Verder wilde ik iets anders dan mijn huidige combi dus blijft de hatchback over ? Het is inderdaad een mooie aanvulling op de EBL. En het kon ook want een standaard EBL 1.6 tdi dsg is al goedkoper dan mijn huidige 2007 model. En hier zat ik al onder de norm mee. Dus erg veel ruimte om opties te bestellen was er nu en dat doe je dan maar.....:blush:
Zo blijft auto rijden leuk !

PS : kleintjes komen vanzelf hopelijk !

lock

Actief lid
Ja idd veel voor weinig. Ik rij nu met een astra gtc 1.8 Die kost me meer per maand dan straks de O2. Met echt alles erop en eraan.
Hopelijk komt me auto snel :) Ze zeggen 10 a 12 weken. dus ergens eind juli.

Kleintjes komen hopelijk wel ja. Veel oefenen heh :) en ga bijna trouwen. De auto wordt een soort verlaat kado :)

octavia-gek

Actief lid
met of zonder schuifdak het is en blijf en verschrikkelijke mooie de meest complete en ruimste in zijn prijsklasse de Octavia. ik ga dinsdag mijn avansis combi 2.2 D4D met 150PK inleveren en ik zal hem absoluut niet gaan missen Let wel hij is van sept, 2007 met 243.000 km op de teller bij de 105.000 een nieuwe motor geplaatst. laten we hopen dat de 1.6. tdi het ook zonder problemen gaat halen.

Wasmachineman

Forumguru
@Otavia-gek :Een Avensis met ruim 240k km ? Is dit een leasewagen ? Behoorlijk stuk extra gereden !? Vanwege de crisis ? Mijn lease Skoda zou tot 160k gaan maar vanwege de crisis moet deze dus tot 180k km !

octavia-gek

Actief lid
de auto is eigendom zaak en die gaan erbij 250.000 eruit en de skoda is puur eigen keuze.
van de crisis merken wij bijna of niks.
wij hebben werk zat in de banden

Wasmachineman

Forumguru
Werk zat ! Dat zal wel, banden slijten altijd ! Wat voor banden zijn dat dan en gaan deze dan altijd gelijk onder je auto (je bent een visitekaartje !?) of rijd je eerste de standaard banden op van je nieuwe leasewagen ?
Bij ons merk je wel wat van de crisis hoor. Vorig jaar was niet zo goed als 2008 maar dit jaar ziet er al weer beter uit.
Maar goed, 240k km in 3 jaar dan doe je behoorlijk wat meer dan ik, ik zit op 60k per jaar.

octavia-gek

Actief lid
de orginele banden continental sportcontact 3 zijn overigens prima banden van de Octavia en ik ben ook een continental freak in zowel luxeautobanden en als in industriebanden. ik heb ook bewust niet gekozen voor 17" die worden vaak geleverd met bridgestone potenza en niet mijn soort.
aangezien mijn km,s per jaar heb ik graag comfort.
Elke vag auto die wordt in Leusden omgezet naar continental.
puur omdat continental ook in de pon groep valt. zoals uniroyal en semperit ook bij de pon groep behoord.

Wasmachineman

Forumguru
Laat de foto's maar asap komen en je rijervaring idem. Ik en nog meer zijn wel weer benieuwd natuurlijk.
Vroeg naar bed dus dan is het snel morgen....:icon_smile_dead:

Wasmachineman

Forumguru
Een greenline is op zich een goede en mooie wagen als je wilt besparen op een auto. Ik zou in bijtelling er enorm op achteruit gaan (netto 100 euro / maand minder) maar liever heb ik een luxere wagen vanwege de vele kilometers. Ik snap wel waarom veel mensen kiezen voor een Greenline omdat het wel serieus geld is. Ik bespaar wel ergens anders op....
Zelf rijd ik wel rustiger dan vroeger dus vandaar de 1.6 motor i.p.v. de 2.0 bijvoorbeeld. Maar ik rijd niet zo rustig dat ik 1 op 25 wil rijden. Ik heb gemerkt dat als ik op tijd weg ga van huis dat je veel relaxter rijdt dan als je onderweg moet racen. Mijn gemiddelde ligt op de 1 op 17 en dan houd ik me aan de regeltjes qua snelheid.

lock

Actief lid
Als je auto nu besteld is dan is het wel een lange levertijd. Of krijg je hem niet eerder van de lease?

Wasmachineman

Forumguru
Ik krijg als ik 180k km heb gereden. Dat is ergens in september. Ik sta nu op 162k dus mag nog een stukje rijden. Doe gemiddeld 1400 km/week en ik ga de maand juli nog in Italie op vakantie, ook weer 4k km.......

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb vanmiddag maar eens Leaseplan gebeld, die zeggen de opdracht binnen te hebben van ons en hij was van plan (tuurlijk) om gelijk weer een bevestiging naar ons terug te faxen. Daarna later deze week wordt de opdracht bij Broekhuis neergelegd en die gaat hem bij de fabriek bestellen nadat Rijk Bouman met mij (telefonisch) de details heeft doorgesproken. Dus je bent zo weer een week verder met wachten....:crazy:

Edit : ESP hebben ze geschrapt want dat zit er standaard op bij deze auto wat al een aantal forummers dachten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan