Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Lijkt wel alsof ik jarig ben...iedereen denkt aan me. Bedankt!
Hemi, ik denk het ook, een andere keer alhoewel ik vaak in Veendam ben bij Schomaker Mannenmode en bij verpleeghuizen zoals Wildervanck! En Roel, in Almere ben ik ook nog wel eens dus pas op. Turbofabriek toch..
 
G

Guest1

Hey wasmachineman, heb even meegelezen. Alvast gefeliciteerd. De bestelling voor mijn octavia zal hoogstwaarschijnlijk volgende week gedaan (zal nog ff een topic aan wijden). Leuke is dat ik dit weekend nog in Parc Sandur zal zijn. Misschien zie ik je octavia nog rondrijden? In ieder geval veel plezier.
 

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Timon, Parc Sandur bezoek ik alleen zakelijk jammergenoeg. Leuk dat je auto besteld wordt. Dus in 2011 rijden! Wat voor auto rijd je nu nog en waren er nog andere offertes met andere merken?
 
G

Guest1

Ik rijd op dit moment nog een ford focus wagon 1.8 tddi uit '99. Ik heb vorig jaar de Octavia op de RAI zien staan. Toen vond ik het al een mooie auto. Heb eerst nog een offerte gehad voor een Ford Fiesta 1.6 (120 pk) titanium uitvoering (dus vrij luxe). Toen hoorde ik in januari dat de 1.2 tsi motor voor de Octavia leverbaar werd met natuurlijk de 20% bijtelling. Uiteindelijk scheelt het me maar een paar tientjes per maand maar dan heb ik wel een veel grotere en meer volwassen auto. Uiteindelijk duurde het nog even voordat een en ander echt in gang gezet kon worden (minder fijne ontwikkelingen bij het bedrijf waar ik werk) maar zeer waarschijnlijk wordt volgende week het contract getekend. Ik zal dan tot de levering een voorloop auto rijden. Afwachten wat dat gaat worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan