Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkside

Forumguru
afhankelijk van de klus kan rij ik tussen de 30 en 50k per jaar. Daar zitten ook veel file momenten in. Heb vaak gehad dat ik mijn huidige auto dacht. Had ik maar een automaat. Dat zal een stuk relaxter rijden. Daarbij heb ik nooit echte 'power' auto's gehad.
De komende 1.2 TSI met 105pk wordt de krachtigste auto.
En ben ik van mening dat sportief schakelen in zulke auto's niet nodig is.
Als ik het geld had voor een GTI/VRS oid zal ik nog wel twijfelen over de DSG bak.
Maar met 105pk wil ik gewoon lekker kunnen rijden.
 

Wasmachineman

Forumguru
Nu weer even gekeken bij de auto. Erg mooi geworden, zie de foto's in het album. Alleen de dvd speler in de hoofdsteunen zitten er nog niet in, die worden zaterdag ingebouwd. Ze hebben de auto in de showroom gezet in overleg met mij want de showroom was leegverkocht door Rijk. De kleur is ook wel weer eens wat anders, het leer en het schuifdak kunnen ze ook laten zien nu een week lang want 2 september staat vast als afleverdatum gelukkig!
 

Wasmachineman

Forumguru
Leuke site, had ik nog niet gezien. Bedankt Hemi!
Nu hij in de showroom staat kunnen ze ook niet de Columbus eruit jatten daar in Emmen.:winkie:
 

Wasmachineman

Forumguru
Ze zijn weer verder, dvd-hoofdsteunen zijn ingebouwd.
Verder een oplader voor de Nokia in de armsteun erbij gekregen en de Sonnyboys liggen in de kofferbak.
Tja, wat nu nog? Wachten maar tot het donderdagochtend 2 september vroeg is!!:grin:
 

Bijlagen

  • IMG_0534.jpg
    IMG_0534.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 27

Wasmachineman

Forumguru
Het ziet er zeker netjes uit. Skodadealer Broekhuis Emmen/Rijk Bouman heeft een hele checklist die nu afgevinkt is. Echt werkelijk alles zit er nu al op of in wat we samen bedacht hebben. Geen verassingen dus als ik hem ophaal. Kenteken (met opgelegde letters) is 95-NDS-4 btw. Dit voor de spotters want er zijn er niet veel in deze kleur nog. Voorlopig staat hij lekker droog binnen en wordt hij bewonderd door bezoekers van Broekhuis.
Alle foto's staan nu in een album mbt tot dvd en leerinbouw!
 

hemi24

Forumguru
Helemaal vergeten, ik wou nog in Emmen langs om de was-O2 nog in het echt te bewonderen. Pracht combi Rosso Brunello met het leer!

Dat gaat dus niet meer lukken, misschien een keer een mini-meeting..?!?

Hoe dan ook: Frank, veel plezier morgen, wordt zeker weten genieten!!! :xyxthumbs:
 

Wasmachineman

Forumguru
Minimeetingen zijn altijd leuk! Ik heb er al een paar gehad. Dus Hemi, ik zit na het ophalen nog even in Parc Sandur en daarna de weg op! Waar werk jij...
 

hemi24

Forumguru
Frank,

kantoor in Veendam, werkplek afhankelijk van locatie project(en), ergens boven de (lijn) A1...

Denk dat ik morgen vanaf een uur of 3 op weg ben richting/naar Utrecht.

Zal wel een andere keer worden..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan