Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Ja, het gaat er steeds beter uitzien! Leuk om zo even te zien.
Volgende week maar weer even kijken in Emmen dan!
En Kees, jouw auto komt er ook al bijna aan. Het was toch gisteren dat je een proefrit bij Chiel ging maken??? Tijd vliegt!
 

Gieliovd

Forumguru
Het is net een derde kind Frank, het ziet er steeds beter uit, het groeit een beetje en op een dag komt hij eruit rollen en mag je er van alles mee doen!
 

Wasmachineman

Forumguru
Het is weer goed gelukkig maar inderdaad, het was even een puinhoop. Helemaal gestripped. Wel vakwerk ook wat ze leveren daar hoor met een behoorlijke snelheid.:xyxthumbs:
 

Gieliovd

Forumguru
We zijn met de meeting binnen geweest in het "schuurtje" waar ze het leder inbouwen.

Viel het je op, die stapels met leerpakketten? Alles made to order.

Echt mooi werk hoor!

Doet me weer denken aan die vakmannen in Polen.
 

Gieliovd

Forumguru
Ja, ja, dat weet ik nog, als jij er was geweest zou ik het me goed herinneren.

Ik heb wel een bakkie koffie gedronken met Marco, was mooi! Nou nog eens een bakkie met jou doen...

Als ik nou weer een auto heb straks kom ik wel ff langs in Hoorn.
 

piair1982

Forumguru
heb net de foto's gezien. Mooie kleurcombinatie! Heel chique. Nou nog even wachten. Zal moeillijker zijn nu je hem al gezien en geroken hebt... Sterkte!
 

Wasmachineman

Forumguru
Hij staat inderdaad nog op mijn netvlies en ik heb heel raar geslapen. :winkie:
Nou, ik moet de tijd maar doorkomen en voor ik het weet is het aflevertijd.
't Is maar een auto....:grin:
 

CaseyBasey

Actief lid
En Kees, jouw auto komt er ook al bijna aan. Het was toch gisteren dat je een proefrit bij Chiel ging maken??? Tijd vliegt!
Dat de tijd vliegt vind je denk ik pas als je de auto ziet of hebt. Nu heb ik dat gevoel (nog) niet!
 

EdK

Forumguru
@ Wasmachineman: Hij staat inderdaad nog op mijn netvlies en ik heb heel raar geslapen.

Oja ?? dus je werd kwijlend vanochtend wakker met een kleddernat hoofdkussen ????:grin:
 

Darkside

Forumguru
Mooi om te zien hoor. Mijn huidige auto heeft ook leer en dat bevalt erg goed.
De skoda, helaas, niet. Werd me toch te duur. Het was DSG of Leer. En DSG heeft gewonnen.
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik zou ook altijd DSG kiezen boven leer! Gelukkig heb ik ruimte voor de hele mikmak omdat hij bij ons in een lage categorie valt. Een collega krijgt een A4 tdi business maar zonder cruisecontrol, geen regensensor, geen pdc, geen etc etc! Voor een veel hogere prijs. Zijn bek viel open wat er bij mij allemaal op zit en bijkomt! En zijn auto is nog 7000 euro hoger in fiscale waarde ook!
 

EdK

Forumguru
tsja maar hij heeft wel die 4 ringen op zijn wagen en zijn autosleutel, en dat doet het wel binnen de familie / kenniskring.
Maar een wagen zonder cruisecontrol en zovel Km's per week rijden..... wel dan maar geen ringen en een Lada of Skoda met CC
 

Trucker

Actief lid
Ziet er goed uit het leer in combinatie met de kleur.
wat een werk zeg , maar dan heb je ook wat.
het wachten word nu zeker helemaal moeilijk nu je hem zo gezien hebt.
 

Wasmachineman

Forumguru
Wachten is wel moeilijk maar ja, laat maar gaan. Ik zoek wel wat afleiding en misschien krijg ik hem nog eerder want hij is al onderweg naar de dealer hoorde ik. Nog een paar dingetjes en klaar. En ik zit bijna op de 180k km. Dan mag deze weg.
 

Darkside

Forumguru
Ja dat is de prijs van de 4 ringen. Of de enkele ring met een V en een W erin.
Hele leuke auto's maar standaard kaal en duur.
Mijn leasebudget is niet zo hoog en moet al gauw bijbetalen. Dan zou het een kale A3 worden. Of ik zou bijna €60,- per maand meer betalen voor een golf variant.

Nee dan maar een ''Skoda". Mooie ruime auto met alles er op wat ik wil (nouja bijna).
 

corsaar

Senior Member
@Wasmachineman schrijft :Ik zou ook altijd DSG kiezen boven leer!

Het doet me deugd te lezen dat de mythe dat een automaat alleen
voor oude mensen is langzaam verdwijnt.
Het heeft ook niet zo veel meer met sportief rijden te maken.
Ik vind de DSG vaak sneller dan een schakelauto.
Afhankelijk van een aantal factoren natuurljk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan