Offerte goedgekeurd dus auto wordt besteld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

lock

Actief lid
Ik heb .... je bent zo weer een week verder met wachten....:crazy:

Het herkenbare heen en weer en wachten om niks. Was bij ons ook. 1 iemand ziek en me offerte lag 2 weken bij de lease te wachten op akkoord.
MAarja dat is achter de rug.
Nu lekker wachten.

Wasmachineman

Forumguru
Niet slecht, want deze week besteld en week 29 productie zoals het er nu uit ziet ! Dat is vanaf komende week (want deze week is bijna om) nog 8 weken tot productie en dan nog 4 weken tot leveren gok ik....dus rond 20 augustus omwisselen van auto ! Eerst de resterende 18k oprijden incl vakantie in Italie.
Dus Lock en anderen : ik ga ook lekker wachten !

octavia-gek

Actief lid
Gisteren de auto opgehaald bij van loon in Gouda.
op vele verzoek nieuwe foto's geplaatst van onze nieuwe aanwinst.
Ik heb maar 1 wordt voor deze auto, GEWELDIG en wat een genot en wat een souplesse die DSG 7 in combinatie met een 1.6 TDI

Wasmachineman

Forumguru
Mooie wagen. :xyxthumbs:
Geef ons aub over een paar duizend km maar een review over de auto, hoe hij bevalt etc. ! Veel veilige kilomters en tot ziens !

Wasmachineman

Forumguru
En, Octavia-gek ? Heb je nog tijd om alvast wat info te geven over je bevindingen ?? Of zit je alleen nog maar in je auto en niet meer achter je laptop ??:D

Wasmachineman

Forumguru
Goed, we zijn al wat verder en de laatste details zijn nu geregeld bij Broekhuis. Ik was hier vanmiddag even en ik heb definitief alles vastgelegd. Heeft Rijk Bouman ook even rust....
De kleur dus Antraciet buiten en onyx binnen. Liever had ik Ivory binnen maar omdat de hoofdsteunen met ingebouwde DVD speler een iets andere beige kleur hebben adviseerde Rijk om dan te kiezen voor Onyx binnen. Ivory vloekt teveel omdat het niet dezelfde beige kleur is als de beige kleur die door Pon wordt gebruikt met inbouw van het leer achteraf. Trouwens, een heel mooie verassing is dat er in de hoofdsteun een DVD speler zit met achterlijk veel opties : Ik vergeet er nog wel een paar maar er zit dus o.a. naast de dvd functie een spelcomputer in met 300 spelletjes, je kunt er van alles op aansluiten zoals Nintendo's of SD kaarten. Ook koptelefoons, gamecontrollers en afstandbedieningen zitten erbij. En je kunt de hoofdsteun dichtritsen als je klaar bent.
Dus zie je niet dat het een speciale hoofdsteun is. Top.

Ik zal de foto's vanavond in mijn album er bij zetten !

Wasmachineman

Forumguru
Kids blij, ouders blij ! Zo werkt het bij velen en dus ook bij ons !
Ik zei tot 2 jaar terug : Nooit een dvd speler in de auto.
Maar eenmaal geprobeerd en toen ik zag dat ze veel rustiger zijn als ze iets kijken wat ze leuk vinden onderweg. En dan kan ik weer beter mijn aandacht op de weg houden.

Mooie wagen hoor, met hele fijne optie's. Ik ben wel jaloers op je schuifdak, die kon ik nog niet kiezen in januari. :(

@wasmachineman:

Zit de dvd speler ook in de hoofdsteunen, of moet je die los aansluiten?
en wat ben je kwijt voor zo'n setje? ziet er gaaf uit.

Wasmachineman

Forumguru
Niets zo veranderlijk als de mens dus verander ik maar weer eens iets nu het nog kan.

De kleur !

Anthracite Grey wordt Rosso Brunello ! Waarom, omdat ik vandaag al aardig wat donkergrijze auto's heb gespot en maar 1 Rosso Brunello. Weliswaar een Superb maar toch. Schitterende kleur en wat opvallender dan grijs. Zeker i.c.m het beige lederen interieur..:worshippy:
Met dank aan Pendragon die een tijdje terug deze kleur al opperde.:xyxthumbs:

lock

Actief lid
Ziet er netjes uit. Wel anders dan Zwart :cheer:
Het is behoorlijk stil van de kant van de dealer bij mij. Morgen maar weer eens bellen.
Kan jij mij nog een pm sturen of wat meer info van de hoofdsteunen?

RogerS

Forumguru
Vandaag de nieuwe Octavia met de kleur Rosso Brunello in de parkeergarage op het werk gespot. Inderdaad ook een mooie kleur.

En mijn motto voor zwart is: Ik wil er maar een keer in gereden worden.....

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb nu nog even zwart en zwart is een mooie kleur maar erg onderhoudsgevoelig. Veel krasjes zie ik maar ook druppels van de wasstraat. En zwarte en grijze auto's zie ik erg veel. Rosso Brunello veel minder.

En die kleur Rosso Brunello lijkt me echt erg mooi. Maar vooral opvallend. Chic misschien ook wel.
Deze link kreeg ik van Baskoda, hier zie je de kleur veel beter !
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v22ozt4vm3qy

lock

Actief lid
@Wasmachineman;
Ziet er goed uit man. Zie je niet vaak. Nette combinatie zo geworden.
Heb jij ervaring met verlagen toevallig?

Wasmachineman

Forumguru
Mijn huidige O2 is verlaagd. Rijdt erg lekker. Alleen tijdens vakanties (met volle bepakking, kinderen en vrouw) is hij iets te laag. Ik heb 3 cm verlaging van MAD nu. Doe het niet bij de volgende want die heeft al grotere velgen dan mijn huidige 16" .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan