Octavia Combi RS 2.0 CR TDI DSG

fastgeert

Actief lid
Ale dan. Ik ben ook niet te vinden voor die poliesterboeren met spooilers die bedoeld zijn voor vrachtwagens. Ik wou meer de racy stijl kiezen. Vandaar de bewuste keuze voor VMR wielen en spooilerlipje.
Heb nog een busje matzwarte plasti-dip klaarliggen om de spiegels eens mee te doen. Eens kijken wat dat geeft. Ist ni naar men zin, dan ist er rap terug af.
 

fastgeert

Actief lid
Ik zou trouwens echt eens graag bijeen willen komen met alle Octavia's hier. En zeker zoveel mogelijk VRS'n dan. Zou een mooie shoot zijn.
 

Gimli

Lid
Welke zijskirts heb je nu gemonteerd Geert? ik ben ook op zoek naar zoiets, niet teveel maar precies goed deze.

En een meeting met RS'en doe ik aan mee :-)
 

Gimli

Lid
Haha ja hoor jij wel :-) ik heb nog wel een octavia RS grille liggen, plakken we die met ductape even vast op jouw wagen :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

fastgeert

Actief lid
Zijskirts zijn van de Golf V GTI, alleen achteraan is er een kleine aanpassing nodig, en de bevistings latten en beugels heb je ook niet nodig aangezien de ronding/vorm van metalen drempel lichtjes verschilt van die van de Golf.
 

fastgeert

Actief lid
Ik heb net men Audi 80 cabrio verkocht en ben vandaag de opvolger, een Audi A4 2.4 V6 Cabriolet gaan ophalen dus ga me nu even op deze wagen concentreren.
 

s-line

Forumguru
Zo is ie dan zonder de franje!;)
Maar wel de gti skirts.
 

Bijlagen

  • downloadfile-1.jpeg
    downloadfile-1.jpeg
    114,4 KB · Weergaven: 74

fastgeert

Actief lid
Wacht maar. Dit jaar komt ook onder men Octavia een schroefkit. Men Cabrio staat op schroefkit en ligt vele vele platter hoor
 

fastgeert

Actief lid
Hop hop.
Tijd om hier nog eens wat updatjes te posten he.
Ondertussen is er een big brake kit gemonteerd.
Alles nieuw origineel voor de TT-RS 370mm schijven en 4 pots Brembo klauwen, deze worden nog rood gekleurd.
Klein detail groen/rood aangebracht in frontgrille.
Weet niet of ik het al gepost had, maar zijspiegels, B en C stijlen bezet met matte 3D carbonfolie
Wat plaatjes





 
Bovenaan Onderaan