Octavia Combi RS 2.0 CR TDI DSG

s-line

Forumguru
wat een schitterende auto fastgeert! echt een plaatje! die aanpassingen staan hem fantastisch :) zijn nieuwe logo's voor en achter geen optie voor jou? die kw schroefset daar krijg je geen spijt van, dat rijd echt magnefiek :)

greetz Corné

Wat is dat toch met jullie met die nieuwe logo's.
Die horen op het nieuwe model en niet op de oude!!
 

deusjevo

Forumguru
Dectane Led achterlichten red/smoke gemonteerd


IMG_0511_zpsbe89e94a.jpg

Waar heb je die achterlichten besteld Geert?
Doen ze het zonder Canbus storingen?
 

fastgeert

Actief lid
Geen probleem met de achterlichten en de plaatverlichting.
Heb deze besteld bij de skoda dealer en zij. Oorspronkelijk van Milotec. Staan ook op hun site. Plaatverlichtingen komen wel redelijk duur, iets in de 60€, maar werken perfect zonder foutcode en geven mooi wit licht.

Heb al eens gekeken voor de nieuwe logo's maar deze lijken mij groter te zijn dan die van vorig model. Was wel vergeleken met berliene nieuw model en mij. Combi dan.
 

fastgeert

Actief lid
Dank je. Das een van de mooiste complimenten denkbaar op dit forum!

Ik zou er eens werk moeten van maken om bij mooi weer eens een fotoshootje te maken van men witte en men cabrio samen
 

Rallye

Forumguru
Mooie auto hoor. Geen nieuwe logo's dus meer? Anders moet je je projectoren ook vervangen......

Ik zag eerder dat je Golf GTI-drempels hebt gebruikt. Ziet er goed uit. Welke aanpassingen waren daar voor nodig?
 

CDK

Forumguru
hele dikke auto fastgeert, echt heel mooi :)
als er een projector zou zijn met het nieuwe logo er in zou ik ook interesse heben. nogmaals een genot om naar je foto's te kijken.

greetz Corné
 

Dennis Nijholt

Forumguru
zat met verbazing te kijken..projectors die het logo op de grond doen laten verschijnen..een erg grappig detail, maar zoals ze dat zeggen een erg strakke bak fastgeert.
 

RefleCs

Forumguru
Ziet er inderdaad enorm goed uit! 1 puntje dat mij wel opvalt is dat de zilvergrijze dakrails wat afsteekt t.o.v. de rest. Zwart of dezelfde kleur als de velgen zou naar mijn mening mooier staan
 

fastgeert

Actief lid
Ik zit te glunderen hier van de fijne reacties. Doet me wel plezier dit te lezen allemaal.
Wat de nieuwe logo's betreft, ik ga dit niet doen, ofwel doe je dan alle logo's zodat het geen hutsepot wordt, ofwel niets. men led logo projectors heb ik heel lang moeten op wachten, dus deze ga ik dan zeker niet vervangen. En voor mij misstaat het "oude" logo niet.

Wat de zilveren dakrails betreft, dat was een bewuste keuze, vind dit iets meer "klasse" aan de wagen geven, en ik geef toe dat zwart ook zeker heel mooi zou gestaan hebben.

Ik zou eigenlijk eens graag een minni meet meemaken met allemaal RS'n.
 

reeseend

Forumguru
Nou Geert, dat lijkt me een leuk idee die mimi meeting.
De frontspoiler staat erg goed, alleen niet echt haalbaar hier in Drempelland :mad:
 

fastgeert

Actief lid
Wat drempelland? Jullie hebben wegen zo vlak als biljart tafels. In Belgie is het echt een ramp. Putten drempels(lees bergen), barsten oneffen noem maar. Je zou beter een offroad voertuig kopen met hele dikke banden hier.
 

Joske

Forumguru
Liefst van al nog een monstertruck :D (neen serieus, België heeft echt een rot-wegdek.. en verkeersdrempels op sommige plekken van 40 cm hoog! :thumbsdown:)
 
Bovenaan Onderaan