Octavia Combi RS 2.0 CR TDI DSG

s-line

Forumguru
En meteen ff inkorten die kw dempers! Heb je nog meer stel mogelijkheid om (nog 1 tot 1.5 cm) verder te velagen!:jaja:;)
 

fastgeert

Actief lid
Ik plaats de KW eigenlijk niet zo zeer om nog lager te kunnen gaan zoals hij nu staat. Staat qua hoogte eigenlijk net perfect, mss vooraan een halve tot volle cm lager zou wel mogen. Maar vooral de rijeigenschappen spelen een rol. Op vorige wagens altijd met schroefsetten gereden van KW en H&R en AP. Geeft toch een heel compleet resultaat. De H&R vond ik persoonlijk nog iets te soft en teveel ingaande slag geven. De AP op men A4 cabrio was exht super. En zeker niet harder dan een standaard Audi sportophanging. Qua baanligging was de KW echt super. Was dan wel op een andere Audi waar ik ook veel sportiever mee reed dan met de cabrio.
 

fastgeert

Actief lid
Zo. De KW zit er sinds maandag al onder. Rijdt nu echt super. Dat ik hier eigenlijk zolang mee gewacht heb vraag ik me dan af.

Ook reeds een foto ontvangen van DonCarbon die de spiegelkappen aant maken is. Wordt echt superknzp denk ik.
5b165cbe27752ecdf4ea92d92b565abc_zpsdpykdcpb.jpg


400a9037326efeda065f2407bc5bc0d8_zpst5fb582h.jpg


283d38a562d272cb4645fc20e777ab79_zpsgpoxh9ay.jpg
 

UncleBob

Actief lid
Complimenten fastgeert, wat een pracht auto! Gewoon erg leuk om jouw topic door te lezen en zo weer ideeën op te doen. Ik blijf je volgen hoor :thumbsup:
 

bartvw

Forumguru
@fastgeert ik heb net jou topic helemaal gelezen wat een mooie auto super :thumbsup:.
Wat ik het leukst vond ik krijg deze week dezelfde wielen als jou VMR 710.
Op de foto's zie ik dat je achter 9.5 J velg hebt met een 235 band waardoor je een getrokken look krijgt.
Ik heb alles besteld in een 8.5 J en zit te twijfelen tussen een 225 of 235 band.
Kan je mij vertellen of je voor ook een getrokken look krijgt met een 225 band?
Kan het op de foto's niet zo goed zien , heb je misschien een foto van dichtbij van het voorste wiel?
Ik wil namelijk toch een klein beetje bescherming houden tussen wiel en stoep :nailbiting:.

Grt Bart
 

fastgeert

Actief lid
Vooraan zijn de huidige Michilin Super Sporten in 225 ook iets meer getrokken dan de vorige dunloppen. Hangt dus ook van bandenmerk af.
Maar een beetje getrokken en bescherming voor stoeprand gaat niet samen he. Die bescherming kan je maar enkel hebben indien de band een bredere beschermrand heeft en breed genoeg is.

Zal eens foto's maken waarop je het beter kan zien.
 

fastgeert

Actief lid
Momenteel zijn de VMR's er even terug onderuit omdat ik naar de keuring moet. Heb men 19" winterkit gemonteerd. De VMR's zal niet lukken omdat ze verschillend zijn in breedte en bandenmaat ook verschillend is dus.

Ik maak zo snel mogelijk wat extra foto's voor je.
 
Bovenaan Onderaan