Octavia Combi RS 2.0 CR TDI DSG

fastgeert

Actief lid
Das nog de vraag en het proberen waard
Maar het was een noodzakelijke update vond ik. Standaard remmen voldeden niet echt.
 

fastgeert

Actief lid
Oink denk dat je me verward met iemand anders want heb bij mijn weten geen S3 in bestelling. Plannen met deze nog, niet veel meer.
Ben bezig met het upgraden van het SoundSysteem met Alpine speakers, want vond de originele speakers van geen kanten goed spelen.
Verder nog schroefkitje waarschijnlijk en dan zal hij ver af zijn.
 

peterrapid

Forumguru
sorry was fastpeter had ik net gezien, maar btw heel knappe bak, op 22/8 is er een mini vrs meet in Oostende als je kan.
 

Jee13

Forumguru
Mooie remmenset, zou ze niet rood maken, ik vind ze zo prima en passen prima in je black en white edition.

Het groene streepje op je grille is een andere kleur als in het vRS logo, lijkt me mooier om dit in dezelfde kleur groen te hebben, het rood komt perfect overeen
 

Zephir

Lid
Nice, ik vind die remmen ook echt een mega upgrade... Voor mij zijn de originele best goed. Ik rij er natuurlijk geen circuit mee dus ik zal het niet merken moesten ze beginnen faden of zo... zo'n geperforeerde schijven, da's natuurlijk visueel ook een hele upgrade!
 

fastgeert

Actief lid
Hey allen.
Ik was me er van bewust dat het groen bleker en feller is dan het groen in het logo, maar eigenlijk stoort het mezelf niet en vond ik het best passen zo'n beetje feller.

Morgen mss nog eens wat verder doen aan de Alpine speakers in de achterdeuren, dan is alles klaar en ben benieuwd hoe het geheel gaat klinken en of ik nog veel resonantie geluidjes zal moeten wegwerken.
Ben wel van plan om zelfklevende isolatiemat te kleven achter deurpanelen, dat zal ook al veel doen.
 

fastgeert

Actief lid
Thx voor de leuke comments

Die lijntjes op de grille heb ik met van die rolletjes gedaan om normaal op een motorwiel zo een biesje te doen.
 

fastgeert

Actief lid
Heb namelijk zaterdag meegereden in de door Total Car Concept gebouwde Nissan GT-R Switzer met 1214 PK. Jaja,duizendtweehonderdveertien en dan ook nog het geluk dat Richard, de bouwer en eigenaar van TCC, er mee reed. Dit is gewoon niet onder woorden te brengen hoe,dat ding sleurt en al je ingewanden langs je strot naar je hoofd wil krijgen. Vraagt ook wel heel wat beheersing om hiermee op verantwoorde wijze om te gaan. Echt een moordmachiene. De blikken die je ziet op andere bestuurders hun gezicht is ook echt de moeite. Heb vele mondjes letterlijk zien open vallen.
 
Bovenaan Onderaan