jongetje
Forumguru
Dan kun je nog wel even wachten want alleen de 1.0 dsg, 1.5 cng en de 1.4 plugin zijn aangekondigd op dit moment.Die keuze is makkelijk, leave it. Lease contract van mijn O3 verlengd, hopelijk is de 1.5 E-TSI wel te bestellen.
Dan kun je nog wel even wachten want alleen de 1.0 dsg, 1.5 cng en de 1.4 plugin zijn aangekondigd op dit moment.Die keuze is makkelijk, leave it. Lease contract van mijn O3 verlengd, hopelijk is de 1.5 E-TSI wel te bestellen.
- Typeaanduiding er af (Waarom moet dat extra kosten?!?)
Ik ben net even voorzichtig bezig geweest. Beetje wasbenzine, zachtjes trekken/wrikken en hoppetaa, weg zijn ze. Morgen alleen nog even neutrale nummerplaathoude kopen, maar die is een knaak bij de halfords.Is een officiële fabrieksoptie voor € 0,00...
Probleem is alleen dat Pon deze optie als importeur niet voert binnen NL!
Gisteren mijn nieuwe Octavia First edition opgehaald. Hoewel er inderdaad weinig aan viel te configgen, ben ik er toch erg blij mee....................
Twee weken, was showroom model. Dus heel van onfiggen kon ik er niet maar dat was mij betreft prima. De dingen die ik wilde zten er op, behalve dan de dag. Maar ik gezien geen woon weerk meer rij, en dat in de toekomst nog meer heel zelden zal gaan doen, en filerijden al helemaal tot het verleden behoort, vond ik dat overkomelijk.Kijk dat ziet er goed uit!
Hoelang heb je er op moeten wachten?