Octavia 4

Topic in 'Octavia IV' gestart door profke, 28-06-2018.

1. EdK

EdK Forumguru

Hoor het al jullie gaan superskoda spekken door zwarte letters te bestellen....:D

Rataplan vindt dit leuk.

2. Hihi, nee zilver staat ook vast prima. Al met al is het gewoon een fantastisch mooie wagen

3. EdK

EdK Forumguru

@SCHOLTENS85 mag ik je een tip geven ?
    Zie dat je steeds het gehele bericht citeert en dat de mods er dan een aanpassing op doen met QUOTE !
    Als je nu volgende keer een bericht wil citeren dan kun je een deel selecteren met rechtermuis knop en dan citeer klikken OFffff het apenstaartje @ gebruiken met de forum naam er strak achter
    Dus in jouw geval @SCHOLTENS85 of voor mij @EdK :pieker::lezen:

Zijn de mods ook blij mee, kunnen ze verder gaan met slapen....:dankje:

Ramonq, Henrik en SCHOLTENS85 vinden dit leuk.
  4. Racingblue

Racingblue Nieuw lid

Vorige week is mijn First Edition afgeleverd, voorzien van panoramisch dak, vaste trekhaak en extra usb-c aansluitingen.
    Kleur is wit en dat oogt erg mooi. Hiervoor reed ik een O3 Sw racingblue style business (diesel). O4 is een verbetering tov O3 met name in alle hulpsystemen en in herken kritiek over nieuwe touchscreen niet direct. Verder is de auto een allemands vriend net zoals de vorige.

Derooke vindt dit leuk.
  5. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Stel je eens voor in de meet en greet en je auto in mijn auto. Dat wordt zeer gewaardeerd :thumbsup:

6. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Dit IS feitelijk al een voorstelling (en wordt ook wel als zodanig gewaardeerd), ook al is het dan niet op de daartoe voorziene plek binnen het forum. Maar dat kan bv. @Peter-036 wellicht oplossen?
    Inmiddels dus welkom, @Racingblue...

Derooke vindt dit leuk.
  7. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Als het al een voorstellen is, dan toch alleen van de auto ;) @Canon-Eye .

Desperado vindt dit leuk.
  8. EdK

EdK Forumguru

Tsja voordeel is dat als je je voorstelt op juiste topic dat je dan in toekomst ook eens wat kunt verkopen in juiste topic.....:pieker::jaja:

9. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Toch niet helemaal - er staat immers ook iets over de vorige Skoda en m.i. zegt dat ook wel wat over de persoon.
    Niet iedereen heeft behoefte aan het delen van meer persoonlijke gegevens en dat dient m.i. te worden gerespecteerd.

Los daarvan ben ik van mening dat er op het forum veel voorbeelden te vinden zijn van vriendelijke(r) manieren om nieuwe leden naar het voorsteltopic toe te geleiden. ;)

Racingblue en Peter-036 vinden dit leuk.
  10. Desperado

Mijn :thumbsup: was niet vriendelijk genoeg?
    Zeg het dan gewoon:lezen:

11. EdK

EdK Forumguru

Ja zoals altijd was je weer zo BOT als maar kan !! :deuk:

12. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Deed ik toch?
    Gaf mijn mening n.a.v. de eerste zin - zo'n gebiedende wijs klinkt nogal bars.
    Maar genoeg off topic, gok ik...

13. Desperado

Ja idd. Zand erover :D
    Ben er nog steeds niet helemaal uit of ik de O4 echt mooi vind om maar weer on topic te gaan :lezen:

Racingblue vindt dit leuk.
  14. EdK

EdK Forumguru

Off Topic vind ik je leuker hoor....:deuk:

Desperado vindt dit leuk.
  15. Racingblue

Racingblue Nieuw lid

Het is geen spannende auto Desperado, maar dat hoeft ook niet wat mij betreft. De achterkant vind ik geslaagder dan de voorkant. ik mis wel het canton geluidssysteem dat was in de O3 prima. Is nu wat minder diep.

Bijgevoegde bestanden:

philippe bakker vindt dit leuk.
  16. Rataplan

Rataplan Actief lid

Octavia IV sedan met Sportpakket (Sport Business)

Jaaah, heel sportief met 110pk en torsie-achteras. :maakmegek:

Derooke vindt dit leuk.
  17. Wat ik wel apart vind is dat deze nog analoge tellers lijkt te hebben en geen digitaal display.

Maar blij nu een blik gezien te hebben van de sportstoelen.

Mijn sportline word halverwege januari geleverd

18. jongetje

jongetje Senior Member

Is niet heel apart hoor die tellers. In Nederland is de columbus en digitaal display standaard maar in veel andere landen zit er een swing of amundsen in zonder virtual cockpit.

19. Heb hem ook wel qua opties gekozen zie ik het travel assist pakket zit het bij in ieder geval.

20. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

SCHOLTENS85 vindt dit leuk.

Deel deze pagina