Octavia 4

Topic in 'Octavia IV' gestart door profke, 28-06-2018.

1. Jeej

Jeej Lid

20200806_192404.jpg

Gisteren geleverd bij de dealer wou dit toch even delen met jullie. Volgende donderdag mag ik hem afhalen

Spector, BartjeB, Alpha en 7 anderen vinden dit leuk.

2. Okki

Okki Forumguru Donateur

Dat is juist de bedoeling toch van een first edition ? Beperkt leverbaar en bijna niks aan te configureren...

3. otn

otn Lid

In Duitsland tot einde van het jaar. En een keuze uit 1 1.0 TSI met handbak is niet bepaald ruim.

4. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Dan is de keuze: take it or leave it. Die keuze heb je altijd.

5. otn

otn Lid

Die keuze is makkelijk, leave it. Lease contract van mijn O3 verlengd, hopelijk is de 1.5 E-TSI wel te bestellen.

6. jongetje

jongetje Senior Member

Dan kun je nog wel even wachten want alleen de 1.0 dsg, 1.5 cng en de 1.4 plugin zijn aangekondigd op dit moment.

7. otn

otn Lid

Volgens de leasemaatschappij januari 2021.

8. Testedoene

Testedoene Forumguru

Hallo allemaal,

ik ben mijn zilvergrijze Octavia Combi 1.5 TSI Ambition (first edition) deze week al gaan ophalen.

ik heb ervoor gekozen om de emblemen achteraan te laten verwijderen. Grappig hoe veel mensen verward zijn als ze niks van info kunnen zien

BartjeB en Peter-036 vinden dit leuk.
  9. Spaced

Spaced Senior Member

Gisteren mijn nieuwe Octavia First edition opgehaald. Hoewel er inderdaad weinig aan viel te configgen, ben ik er toch erg blij mee:

2 Dingen die ik nog even wil:
    - Typeaanduiding er af (Waarom moet dat extra kosten?!?)
    - Andere nummerplaathouder (Staat nu dealernaam op)

Dealer heeft op mijn verzoek gelukkig wel de "Sjieke" nummerplaten er op gezet.

CDK, Flem_nl, Chris2020 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

Mooie kleur !

Spaced vindt dit leuk.
  11. hemi24

hemi24 Forumguru

Is een officiële fabrieksoptie voor € 0,00...
    Probleem is alleen dat Pon deze optie als importeur niet voert binnen NL!

12. Spaced

Spaced Senior Member

Ik ben net even voorzichtig bezig geweest. Beetje wasbenzine, zachtjes trekken/wrikken en hoppetaa, weg zijn ze. Morgen alleen nog even neutrale nummerplaathoude kopen, maar die is een knaak bij de halfords.

13. hemi24

hemi24 Forumguru

@Spaced : fijn dat het gelukt is; misschien moet je de tekst onderaan je berichten ook nog even aanpassen?

upload_2020-8-12_11-33-37.png

14. bonyuri

bonyuri Actief lid

Heeft er misschien iemand prijstlijsten van de nieuwe Octavia 4?
    Ik vind die configurator niet altijd even prettig om verschillende opties tussen verschillende types te configureren. Ik kijk liever naar tabellen met alle opties erin.

15. MiDe

MiDe Actief lid

16. Spaced

Spaced Senior Member

Bijgewertkt. Zal binnenkort als het minder moordend heet is ook eens wat foto's posten, en m'n icon even aanpassen, gezien dat nog m'n 2008 is...

17. Okki

Okki Forumguru Donateur

Foto heb je toch al..?

spaced icon.jpg

18. Hellred

Hellred Lid

Kijk dat ziet er goed uit!
    Hoelang heb je er op moeten wachten?

Last edited by a moderator: 12-08-2020
  19. Spaced

Spaced Senior Member

Twee weken, was showroom model. Dus heel van onfiggen kon ik er niet maar dat was mij betreft prima. De dingen die ik wilde zten er op, behalve dan de dag. Maar ik gezien geen woon weerk meer rij, en dat in de toekomst nog meer heel zelden zal gaan doen, en filerijden al helemaal tot het verleden behoort, vond ik dat overkomelijk.

Vandaag even de typaanduiding er af gehaald en het nummerplaathouder vervangen dor een waar de dealernaam niet opstaat. Stukje rustiger en cleaner.

Tuulster, Hellred, CDK en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Rallye

Rallye Forumguru

Laatst aangepast: 18-08-2020

Deel deze pagina