Octavia 4

jongetje

Forumguru
Die keuze is makkelijk, leave it. Lease contract van mijn O3 verlengd, hopelijk is de 1.5 E-TSI wel te bestellen.
Dan kun je nog wel even wachten want alleen de 1.0 dsg, 1.5 cng en de 1.4 plugin zijn aangekondigd op dit moment.
 

Testedoene

Forumguru
Hallo allemaal,

ik ben mijn zilvergrijze Octavia Combi 1.5 TSI Ambition (first edition) deze week al gaan ophalen.

ik heb ervoor gekozen om de emblemen achteraan te laten verwijderen. Grappig hoe veel mensen verward zijn als ze niks van info kunnen zien
 

Spaced

Senior Member
Gisteren mijn nieuwe Octavia First edition opgehaald. Hoewel er inderdaad weinig aan viel te configgen, ben ik er toch erg blij mee:
hIF6OMG3uqaNuRzyV6fTkuQM.jpg


HrX7x4bvewfAXAYrozzVsSOt.jpg


2 Dingen die ik nog even wil:
- Typeaanduiding er af (Waarom moet dat extra kosten?!?)
- Andere nummerplaathouder (Staat nu dealernaam op)

Dealer heeft op mijn verzoek gelukkig wel de "Sjieke" nummerplaten er op gezet.
 

Spaced

Senior Member
Is een officiële fabrieksoptie voor € 0,00...
Probleem is alleen dat Pon deze optie als importeur niet voert binnen NL!
Ik ben net even voorzichtig bezig geweest. Beetje wasbenzine, zachtjes trekken/wrikken en hoppetaa, weg zijn ze. Morgen alleen nog even neutrale nummerplaathoude kopen, maar die is een knaak bij de halfords.
 

bonyuri

Actief lid
Heeft er misschien iemand prijstlijsten van de nieuwe Octavia 4?
Ik vind die configurator niet altijd even prettig om verschillende opties tussen verschillende types te configureren. Ik kijk liever naar tabellen met alle opties erin.
 
Gisteren mijn nieuwe Octavia First edition opgehaald. Hoewel er inderdaad weinig aan viel te configgen, ben ik er toch erg blij mee....................

Kijk dat ziet er goed uit!
Hoelang heb je er op moeten wachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spaced

Senior Member
Kijk dat ziet er goed uit!
Hoelang heb je er op moeten wachten?
Twee weken, was showroom model. Dus heel van onfiggen kon ik er niet maar dat was mij betreft prima. De dingen die ik wilde zten er op, behalve dan de dag. Maar ik gezien geen woon weerk meer rij, en dat in de toekomst nog meer heel zelden zal gaan doen, en filerijden al helemaal tot het verleden behoort, vond ik dat overkomelijk.

Vandaag even de typaanduiding er af gehaald en het nummerplaathouder vervangen dor een waar de dealernaam niet opstaat. Stukje rustiger en cleaner.
K1NmCxUukECEpIxTSXBnhNbM.jpg
 
Bovenaan Onderaan