Octavia 4

tha a

Senior Member
maar nog steeds geen zicht op de 1.5 e-TSI met DSG... Dat doen ze bij seat toch beter...
 

otn

Lid
Jammer dat ze dit in april niet gecommuniceerd hebben. Als lease rijder wil je gewoon een 1.5 TSI met DSG. Nu dan toch een first edition, die ik dan al 2 maanden geleden had kunnen bestellen:(
 

jongetje

Forumguru
Ik wil wel graag de 1.0 dsg, die 1.5 dsg zou richting de 40k gaan met een beetje aankleding denk ik. Voor dat geld weet ik dan wel wat anders te krijgen...

Wat ik mis zijn dingen als Canton, bij de introductie en in de folder staan agr stoelen met massage en ventilatie maar dat is niet bestelbaar.
 

Robbie146

Senior Member
..volgens mij alleen een schuif/kantel dak bij de station uitvoering.

Dat zou debiel en balen zijn zeg.....

Ik snap trouwens sowieso de hele introductie strategie in NL niet, en als ik dan ook nog eens naar prijzen kijk ligt (helaas) een overstap naar een ander merk voor de hand.

EDIT:

Zit toch weer even in de NL configurator te kijken maar ik kan geen sunroof vinden, iig ook niet bij de Combi Sportline?
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
@Robbie146 : staat gewoon in de prijslijsten voor de Ambition, Style, Business Edition en Business Edition Plus.

Bij de Sport Business staat een streepje, wat betekend dat de optie voor die uitvoering niet leverbaar is.
Optie is blijkbaar ook alleen voor de Combi beschikbaar, en staat voor de genoemde uitvoeringen ook zo in de configurator...


upload_2020-7-31_15-54-56.png

upload_2020-7-31_15-54-21.png
 

Robbie146

Senior Member
Dat is toch idioot, zou dat door de zwarte hemel komen misschien?

anyway, ik wacht allemaal nog wel even af, de S3 moet nog 10 maanden mee en ik wil sowieso een DSG dus op dit moment is alles hypothetisch.
 

Robbie146

Senior Member
tsja, e.e.a. zal ook van de levertijden afhangen.
Heb op zowel deze S3 (2016) als mijn vorige O2 (2011) 9 maanden moeten wachten......
 

Rallye

Forumguru
@CharlesTucker Volgens mij zit op de business-uitvoerigen ook minder marge voor de dealer

In de configurator gaan wel dingen vreemd. Bij de grote velgen krijg je bijvoorbeeld een andere versie te zien. Ook de combinatiemogelijkheden van opties zijn beperkt. Ik vind op de foto (voor het eerst bij een Octavia) de vijfdeurs mooier dan de Combi, maar is in de vijfdeurs een dubbele laadvloer mogelijk? Is echt een must.
 

Robbie146

Senior Member
QUOTE
Hahaha, hoeft niet hoor, het is hier vloeken in de kerk, maar Skoda rijden is voor mij "noodzakelijk kwaad" ;)
Ben gebonden aan de beperkte lease lijst van mijn werkgever.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

otn

Lid
De first edition nu al niet meer te configureren, alleen voorraad modellen. Dus nu alleen een 1.0 te configureren:(
 

jongetje

Forumguru
QUOTE
Als je die wilt staan er nu genoeg op voorraad in verschillende kleuren en opties. De 1.0 is wel een stuk voordeliger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

otn

Lid
In Duitsland tot einde van het jaar. En een keuze uit 1 1.0 TSI met handbak is niet bepaald ruim.
 

otn

Lid
Die keuze is makkelijk, leave it. Lease contract van mijn O3 verlengd, hopelijk is de 1.5 E-TSI wel te bestellen.
 
Bovenaan Onderaan