Octavia 4

SCHOLTENS85

Actief lid
2021-skoda-octavia-rs-will-look-classy-could-go-hybrid-140338_1.jpg


Wel gaaf zo.
Zal de hatchback sport er ook ongeveer zo uitzien qua spoiler etc. Behalve het rs logo en en motorisch dan
 

Rebel

Senior Member
QUOTE
Sport Business te vinden op Skoda NL

Heeft zwarte accenten, en standaard bumpers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SCHOLTENS85

Actief lid
QUOTE
Kan er geen foto's / plaatjes van vinden. Was juist wel benieuwd naar het geheel in het zwart. Wat voor spoiler / sportstoelen enzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BramVRS

Forumguru
Heb hem samengesteld en kom uit op ruim 46.000 euro. Nu de BTW en BPM nog :banghead:. Verder een hele mooie wagen, ga zeker kijken.
 

JeSko

Forumguru
Zojuist mijn allereerste O4 in the wild gespot, zelfs in een simpele grijze kleur een hele mooie auto, ik was sceptisch, maar int echie valt hij reuze mee:thumbsup:moderne frisse verschijning.
 

Henrik

Forumguru
Wat ik bijzonder vind: ik heb even de link van @Rebel gevolgd en een business sport samengesteld, maar ik zie dan dat de letters op de achterkant gewoon chroom zijn. Op de huidige sportlines van de O3, Kodiaq etc. zijn deze mooi zwart. Niet op de business sport dus?
 

EdK

Forumguru
@SCHOLTENS85 mag ik je een tip geven ?
Zie dat je steeds het gehele bericht citeert en dat de mods er dan een aanpassing op doen met QUOTE !
Als je nu volgende keer een bericht wil citeren dan kun je een deel selecteren met rechtermuis knop en dan citeer klikken OFffff het apenstaartje @ gebruiken met de forum naam er strak achter
Dus in jouw geval @SCHOLTENS85 of voor mij @EdK :pieker::lezen:

Zijn de mods ook blij mee, kunnen ze verder gaan met slapen....:dankje:
 

Racingblue

Nieuw lid
Vorige week is mijn First Edition afgeleverd, voorzien van panoramisch dak, vaste trekhaak en extra usb-c aansluitingen.
Kleur is wit en dat oogt erg mooi. Hiervoor reed ik een O3 Sw racingblue style business (diesel). O4 is een verbetering tov O3 met name in alle hulpsystemen en in herken kritiek over nieuwe touchscreen niet direct. Verder is de auto een allemands vriend net zoals de vorige.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dit IS feitelijk al een voorstelling (en wordt ook wel als zodanig gewaardeerd), ook al is het dan niet op de daartoe voorziene plek binnen het forum. Maar dat kan bv. @Peter-036 wellicht oplossen?
Inmiddels dus welkom, @Racingblue...
 
Bovenaan Onderaan