Octavia 4

Rataplan

Forumguru
8dd0297b-d9c2-4b02-b443-38a2397a6a87-jpeg.84789

Een Combi ;)
 
Aanstaande maandag staat men O4 combi leasewagen klaar in de garage.
Ben erg benieuwd want momenteel nog geen enkele zien rijden op de Belgische wegen in de streek.
Betreft een brilliant Silver, Style (+ nog wat extraatjes), Perseus Anthracite velgen, 2.0 TDI automaat.
Super benieuwd!!
 

Kev

Lid
Ben erg benieuwd want momenteel nog geen enkele zien rijden op de Belgische wegen in de streek.

Bij mij op 't werk(Wilrijk) zijn er verleden week 4 geleverd, 3 donkergrijze en 1 zwarte. Die laatste is de mijne ;) Tot toen had ik er ook nog maar 2 andere gezien, een rode sedan en een combi in lava blue.
Mij zie je in m'n vrije tijd vooral regio Limburg rijden, maar voor het werk doorkruis ik grote delen van land.
 
Ik heb ook het chassis die hem 15 mm omlaag brengt als optie op men nieuwe O4 genomen. Misschien gewoon voor het idee maar het maakt hem net ietsje sportiever in mijn gedachten ;)
 

Rataplan

Forumguru
Vind de Octavia standaard vrij hoog op z'n poten staan.
Zwaartepunt iets lager en ietsje stugger, maar de torsie-achteras werkt je nog steeds tegen en dat merk je bij stevig genomen bochten of spontane uitwijkmanoeuvres.
 

Kev

Lid
@Rataplan inderdaad 150pk, en zeker weten een heerlijke motor. Ik kwam van een Mégane grandtour met 115pk, en wist even niet wat ik meemaakte :D
 
Heeft iemand ook dat als je hem in sportmode zet, je hem heel goed voelt terugschakelen bij automaische versnelling??
Wagen deze middag opgehaald en valt wel op
 
Bovenaan Onderaan