Octavia 4

Jeej

Lid
Style 2.0 diesel,dsg7 automaat,beige interieur , maple brown kleur.

In Februari besteld tijdens het autosalon (België)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi mooi.
Ik heb ook 2.0 tdi met 7 trap DSG bak maar Brilliant silver met 18' Pherseus Anthraciet velg besteld.
 

Bijlagen

  • 20200715_105519.jpg
    20200715_105519.jpg
    54,9 KB · Weergaven: 68
  • Leuk
Waarderingen: Jeej

Jeej

Lid
Zalig! Zeer mooi ook. Ik wou eigelijk dat betongrijs niet metallic. Maar jammergenoeg nt op de o4.
 
Oja betongrijs zoals op de O3 RS bedoel je dan? Zou idd mooi geweest zijn. Ik vind wel dat je aan de online kleur nie zou zeggen dat het metallisé grijs is maar is idd wel degelijk zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Canon-Eye

Forumguru
Echte? Wat zijn dat? Alle rails op het dak zijn toch dakrails?
De plat aansluitende versie geeft minder windgeruis (dus luchtweerstand), vermoed ik zo.

Op de Leon ST zit ook de nieuwere versie. Ik had dus andere pootjes nodig voor de dakdragers, maar het zit ook als een huis. Vind het eigenlijk wel netjes...
 

hemi24

Forumguru
@Okki : no geen 32k GBP voor een combi Style met 2.0TDI en DSG met de nodige opties...

koers met de Euro is momenteel ongeveer 1,12, dus lijkt me t.o.v. NL prijzen inderdaad “relatively inexpensive”..!
 

CharlesTucker

Forumguru
Best logisch, het overgrote deel van autos in die prijsklasse wordt de eerste 4 jaar zakelijk gekocht en geleased. Verder is die term "business" natuurlijk gewoon een simpele marketing term, "oh, het ding heet "business", dan zal ie wel beter zijn", net als de businessclass in vliegtuigen. Je kunt als particulier bij Skoda ook prima een "business edition" kopen, je moet er alleen bij het analyseren van de prijslijsten even rekening mee houden dat de dealer net wat minder mogelijkheden heeft tot het verlenen van korting. Mijn verkoper was daar heel open over. Als je kijkt naar de uitrusting en catalogusprijs, snap ik dat ook wel een beetje.
 
Bovenaan Onderaan