Octavia 4

EdK

Forumguru
Tsja voordeel is dat als je je voorstelt op juiste topic dat je dan in toekomst ook eens wat kunt verkopen in juiste topic.....:pieker::jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
dan toch alleen van de auto
Toch niet helemaal - er staat immers ook iets over de vorige Skoda en m.i. zegt dat ook wel wat over de persoon.
Niet iedereen heeft behoefte aan het delen van meer persoonlijke gegevens en dat dient m.i. te worden gerespecteerd.

Los daarvan ben ik van mening dat er op het forum veel voorbeelden te vinden zijn van vriendelijke(r) manieren om nieuwe leden naar het voorsteltopic toe te geleiden. ;)
 

Racingblue

Nieuw lid
Het is geen spannende auto Desperado, maar dat hoeft ook niet wat mij betreft. De achterkant vind ik geslaagder dan de voorkant. ik mis wel het canton geluidssysteem dat was in de O3 prima. Is nu wat minder diep.
 

Bijlagen

  • 45B86A56-4C1D-4BE5-8430-ADFBE6107280.jpeg
    45B86A56-4C1D-4BE5-8430-ADFBE6107280.jpeg
    844,2 KB · Weergaven: 85

SCHOLTENS85

Actief lid
Wat ik wel apart vind is dat deze nog analoge tellers lijkt te hebben en geen digitaal display.


Maar blij nu een blik gezien te hebben van de sportstoelen.

Mijn sportline word halverwege januari geleverd
 

jongetje

Forumguru
Is niet heel apart hoor die tellers. In Nederland is de columbus en digitaal display standaard maar in veel andere landen zit er een swing of amundsen in zonder virtual cockpit.
 

CharlesTucker

Forumguru
Zo dan, dat is wel een bizarre prijs voor een Octavia, moet haast wel een vergissing zijn. De hele configuratie en motor/bak lijkt nogal op m'n O3, en die was in Nederland 2 jaar geleden toch 14.000 euro goedkoper. Dat een nieuw modelletje iets in prijs stijgt, OK. Maar dit is bijna 40% er bovenop. Dat is geen inflatie :thumbsdown:.
 

Rataplan

Forumguru
Zie ze vaker en vaker rijden hier bij ons, de O4, verbaas me wel over de prijzen, een style kost in BE blijkbaar al 50k. Te gortig, wat gaat de Superb 4 dan wel niet kosten in ietwat dikke uitvoering?

Skoda Octavia Combi 1.5 TSI Style
€ 50.000,00
https://link.2dehands.be/m161273298...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Sorry hoor, maar ik heb net een Octavia Combi op de Belgische Skoda site samen gesteld. Een 1.5 TSI Style kost nog geen € 36.000,- Gaat er nog iets korting van af, dan ben heb je voor 15k minder dan de advertentie oppert een leuke O4 Combi in Style uitvoering voor de deur staan. Als enige optie heb ik 18" velgen en metallic-lak aangekruist maar op zich zit een Style al aardig leuk in de opties.
 

Rataplan

Forumguru
Dit is de sportline maar dan in het wit. Alleen geen idee welke taal het is.

Maar kleuren combi zeer geslaagd
Ik vind het persoonlijk helemaal niks. Maak 'm juist óf chique / ingetogen óf sportiever met dito motor.

Onze huidige Octavia is een 2.0TDI terwijl toen de meesten 1.6TDI bestelden. Ik kon in NL niet eens een proefrit met zo'n motor maken dan in een Audi. Uiteindelijk een vrij kale Ambition geworden, sportonderstel en 18" velgen. Voor de rest ingetogen, maar een stuk rapper dan de leasebakken die ik tegenkwam.
 
Bovenaan Onderaan