Octavia 3 Combi Elegance 2.0TDI DSG Race Blue

Zie net dat CSL ook LED lampen met PWY24W voet heeft, voor de knipperlichten voor: http://www.csl-tuning.at/d2013/CSL00230

Alleen dat inbouwprobleem hè :banghead:

Inbouwprobleem? Wat bedoel je daar precies mee? En, als het u niet ontrieft, zou je een fotootje van de spiegelverlichting kunnen nemen in het donker? Ik heb de foto's gezien op Superskoda en die zijn of lijken zo fel, dat ik dit we erg gortig vind.

Is de felheid echt zo intens?

Dank alvast.
 

blauwkeut

Forumguru
Ik heb wat foto's staan in de eerste post van mijn/dit topic. Als je nog andere foto's wilt kan ik er wel maken, laat maar weten. De verlichting is fel, maar het is ook geen verstraler. Vind het zelf ideaal qua lichtsterkte. En het is ook duidelijk ledverlichting, staat wel sjiek :)

Inbouwproblemen: om de knipperlichten in de voorlampen te vervangen moet de wielkasten eruit, de voorbumper eraf (dus ook parkeersensoren, lampensproeier en oppassen dat je de radar niet raakt), en dan de koplamen volledig eruit. Dán pas kun je aan de knipperlichten. Daarna alles weer monteren en uitlijnen. Bovendien moet je het fabrieksdekseltje dat de knipperlamp afdekt afbreken en daar een vervangklepje met afdichtingsring in de plaats monteren.
Snel even een lampje vervangen langs de kant van de snelweg zit er in ieder geval niet in.
 

MORGANA

Senior Member
Lijkt wel een mooie modificatie hoor die knipperlichten. :thumbsup:
Maar zou die prijs €19,99 voor twee lampen zijn ?? :pieker:
Maar zoals ik lees wel heeeeel erg bewerkelijk.
 

blauwkeut

Forumguru
Ja ik zou het ook wel willen. Dan is alles LED. Weet ook niet wat het geeft omdat ze 'maar' 600 lumen zijn. Langs de andere kant kijk je er direct in dus mogen ze waarschijnlijk ook niet té fel zijn. Maar dat inbouwen hè :( Welke idioot die dat bedacht heeft bij Skoda? Die mogen ze van mijn part ook eens zelf zo'n lampje laten vervangen...

En nu ik jouw foto's heb gezien misschien toch ook de mistlampen voor nog. Uiteindelijk worden ze hoofdzakelijk als bochtverlichting gebruikt, mist komt amper voor, en vroeger reed ik ook rond zonder mistlichten voor... Je kost me geld joh :mad:
 

blauwkeut

Forumguru
GVD... :(

Vanmorgen opgemerkt toen ik naar mijn auto liep:
IMAG0365_tn.jpg


4cm lange kras los door de lak heen tot op de plastic... Auto is ook 2 maanden oud hoor... :mad:

Geen idee wanneer het gebeurd is, moet me dunkt ook iemand anders geweest zijn die tegen mijn geparkeerde wagen heeft gezeten - ik kan me niet herinneren dat ik iets geraakt heb en ook achterop de auto een zijwaartse kras neerzetten lijkt me niet mogelijk om zelf al rijdend/manoevrerend voor elkaar te krijgen.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@blauwkeut, zuur is dat zeg! Het ziet er idd uit alsof iemand achter jou tijdens een in of uitparkeer manoeuvre jouw bolide geraakt heeft :(
 

Joske

Forumguru
@blauwkeut

dat is doodzonde!

ik raad je aan om klacht tegen onbekenden in te dienen, kan mss nodig zijn voor verzekeringtechnisch verhaal (ga er van uit dat je omnium bent?)
 

MORGANA

Senior Member
Hè hè ..en geen briefje zeker ...:nono:
Een dashcam en opnemen, maar ja dan die politie overtuigen ....:pieker:
Nee ...balen hoor voor je. Sterkte ermee.
 

blauwkeut

Forumguru
Over kosten en verzekering hoef ik me gelukkig niet direct zorgen te maken omdat het een bedrijfswagen is, maar toch is het niet fijn om schade te hebben - ik behandel de wagen uiteindelijk alsof het mijn eigen auto zou zijn en probeer er zo goed mogelijk zorg voor te dragen. En om dan op zo'n jonge wagen al stukken te hebben, al helemaal als het niet je eigen fout is...

Heb er blijkbaar wat pech mee, of ik trek zo'n dingen aan. Bij mijn vorige wagen (de Golf) hebben ze ook toen die geparkeerd stond de spiegel er los afgereden toen hij twee weken oud was. En later van de weg afgeduwd door een vrachtwagen die me niet gezien had, dat soort dingen...

Morgen maar even bij de fleetmanager horen wat ik er mee moet doen...
 
@blauwkeut Ik vind jou lichtupgrade erg mooi!! Mijn wagen word eind september geleverd, en heb er al echt zin in. Nu wil ik ook graag een aantal zaken die jij hebt aangepast ook gaan doen. Ik zou graag eens een filmpje zien van de knipperlichten achter. Ik wil graag zien of dit de moeite waard is. Zou je dat eens kunnen maken of is dat teveel gevraagd.....
 
Bovenaan Onderaan