Nieuwe logo's op Octavia II FL

Hij is gekuisd, dus nu de beloofde pic's...
Op de laatste foto zie je dat ik voor de velgen niet gekozen heb voor het nieuwe logo, het feit dat in dit oude logo geen groen zit maakt dat het me totaal niet stoort.
Nu enkel nog wachten tot er iemand een perfecte oplossing vind voor het stuurlogo, want daar moet ik dus wél altijd op kijken hé :wink:
 

Bijlagen

  • DSC07561.jpg
    DSC07561.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 235
  • DSC07563.jpg
    DSC07563.jpg
    147,2 KB · Weergaven: 234
  • DSC07565.jpg
    DSC07565.jpg
    148,2 KB · Weergaven: 227
  • DSC07569.jpg
    DSC07569.jpg
    142,3 KB · Weergaven: 229
  • DSC07572.jpg
    DSC07572.jpg
    96 KB · Weergaven: 218

Joske

Forumguru
Vind ik echt wel mooi staan! benieuwd of dat op mijn platin-grey ook mooi zou zijn, iemand pics in die configuratie?

O2 FL platin grey met de nieuwe logo's?
 

CDK

Forumguru
hoppa! dat ziet er weer tip top uit! zeker bij zo'n mooie zwarte bolide :) s-u-p-e-r
 
Oops, dat is toch wel een serieus percentage duurder dan... wat moet dit dan geven op duurdere onderdelen :thumbsdown:
By the way iedereen bedankt voor de positieve reakties, ik ben al blij met deze wagen vanaf dag 1 maar nu is hij echt zoals ik hem wil, klaar voor jaren trouwe dienst :happy:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
als alle onderdelen in België structureel goedkoper zijn zouden wij daar wel eens meer van kunnen gaan profiteren..... die hou ik maar eens in gedachten!
 

Joske

Forumguru
Als er iemand originele onderdelen zoekt en de prijzen daarvan wil weten in België wil ik steeds eens gaan informeren bij de dealer :wink:
 
eeehh heren, denk er wel aan dat er nog een prijs bijkomt om de onderdelen nadien tot bij U thuis in Nederland te krijgen hé, is het de post niet dan wel de brandstof van je wagen, vergeet dit ook niet mee in rekening te brengen, tenzij de Belgische dealers zo vriendelijk zijn om onderdelen kosteloos naar Nederland te sturen, wat ik betwijfel....
 

CDK

Forumguru
@Breezer, of combineren met een uitstapje naar de Ardennen of een ander mooi gebied, daar hebben jullie er genoeg van ;)

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
@Breezer: of een onderdelen actie tijdens een te organiseren forummeeting in de omgeving van Antwerpen? :)
 

Joske

Forumguru
Nou de heren van Nederland mogen ook steeds eens naar België komen hoor! :D (en de Ardennen.. laat de Walen toch maar gewoon waar die zijn en kom gezellig naar Vlaanderen :tongue:, naar 't zeetje ofzo (moet je wel West-Vlaams leren hoor :roflmao:)
 

CDK

Forumguru
maar da heddik al geleerd eej Joske, aleis ik zie u graag hè ;) niet persoonlijk opvatten, maar 'k vind het zo'n ongelooflijk lekkere taal dat Vlaams, ik meen het!

greetz Corné
 
Bovenaan Onderaan