Nieuwe logo's op Octavia II FL

roeland

Actief lid
Uit me hoofd moest je de centreer pennen van voorste logo verwijderen,maar weet ik niet meer zeker.

Oude eraf en dan nieuwe ff erop doen met beschermfolie nog op de tape dan kun je ff kijken
 

Derk

Forumguru
Hahaha roeland die moet ik nog effe bestellen.
Eerst de logo's erop inclusief fotoreportage hahaha.
Daarna komen de naafdoppen en het nieuwe logo voor de sleutel.
 

Derk

Forumguru
Nou de achterste zit erop super gaafffff.
Alleen die voorste hoe haal ik het makkelijkste die eraf?
Er zit 1 schroef maar dan zit alles nog vrij vast.
Iemand een idee?

Hier de foto's van het achter logo staat superr!! image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 

CDK

Forumguru
dat ziet er Keurig uit zeg,
mooie duidelijke foto's ook!
volgens mij kan je het voorste logo op dezelfde manier als achter verwijderen, namelijk d.m.v. een visdraadje achter het logo langs te trekken.
ben benieuwd hoe het van voren er uit komt te zien ;) succes!

greetz Corné
 

Derk

Forumguru
dat ziet er Keurig uit zeg,
mooie duidelijke foto's ook!
volgens mij kan je het voorste logo op dezelfde manier als achter verwijderen, namelijk d.m.v. een visdraadje achter het logo langs te trekken.
ben benieuwd hoe het van voren er uit komt te zien ;) succes!

greetz Corné
Volgens mij zit hij voor met popnagels vast of iets dergelijks.
 

Luke

Forumguru
Ik heb vorige week in Brussel nog een fabia'tje zien rondrijden met de nieuwe badge vanachter. Ziet er niet verkeerd uit, maar is toch even wennen! :)
 

CDK

Forumguru
kijk eens aan, dat ziet er weer helemaal up to date uit :) jij bent heel goed bezig!

greetz Corné
 
  • Leuk
Waarderingen: Derk

Joske

Forumguru
aan de foto's te zien, zie ik alvast wat lijm zitten. :). Maar ben ook nieuwsgierig naar nog iets meer details..
 

Derk

Forumguru
hoe zat 't logo nou vast?
Het logo zat idd met lijm geplakt maar zat ook nog vast met 2 plastic pinnetjes die aan de achterkant (achter de grill) vast zaten.
Gewoon even aan de achterkant (achter de grill) die plastic pinnetjes los peuteren met een schroevendraaier. Zo gedaan.
Daarna met behulp van visdraad en een pasje het logo verwijderd denk dat ik er 5 minuutjes mee bezig ben geweest.
Maar tis wel effe goed kijken.
 

Luke

Forumguru
Cool! Perfecte match met de kleur van je wagen! :snaphappy:
Misschien kan het een tip zijn om met een haardroger de lijm wat zachter te maken. Zo heb ik ook de badges van de achterkant van mijn auto gehaald.
 
Bovenaan Onderaan