Nieuwe logo's op Octavia II FL

Ik heb daarstraks de logo's besteld bij de officiële dealer, ik hou jullie op de hoogte van de prijs en het resultaat, het achterlogo (kleiner dus) was niet op stock dus ik moet een klein weekje wachten.
Ik was absoluut niet de eerste die er achter vroeg, blijkbaar wel de eerste die 2 verschillende logo's vroeg, ik vermoed dat de meesten achteraan ook het grote logo plaatsen...
 

ertromp

Forumguru
Je zult echt de nummers moeten bestellen die ik in post #44 heb gezet. Dat zijn de enige juiste je kunt nl. achter geen grote plaatse ivm holling in klep
 

Blackokkie2

Forumguru
Achter logo: het achter logo van een Fabia pakken. Voorkant logo: het achterlogo van een Citigo pakken.
Succes.

Derk

Oke, weet ik dat. Thanks. Even weer wat sparen en dan mijn O2 PFL opsieren ermee. Voor de wielen zit ik denk ik wel vast aan stickers, want mijn naafkappen dekken ook de bouten af of zijn die ook compleet te verkrijgen?
 
@ertromp : yes yes yes, dat is dus net wat ik gedaan heb, de nummers uit jouw post gebruikt, waarvoor dank :)
het was net door de nummers zelf door te geven aan de magazijnier dat hij de reaktie had dat ik de eerste was die 2 verschillende logo's vroeg, er lagen er 2 klaar voor een eigen personeelslid, beiden even groot !
Zo kunnen ze bij Skoda zelf nog iets leren van het forum :joyful:
 

ertromp

Forumguru
De nummers die ik in #44 doorgeef zijn inderdaad voor logo's van de Citigo en de Fabia dus de nummers in #44 zijn zowel voor de PFL als de FL.
Niet echt slim dat zo'n Skoda medewerker 2 dezelfde logo's bestelt want met de schuifmaat en zelfs al op het oog kun je zien dat de logo's niet even groot zijn.
Wel was ik blij met de foto's van Derk in deze post want dat was weer een mooie handleiding voor mij hoe de oude logo's te verwijderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Derk
:happy: Inderdaad, het zijn de foto's en de uitleg die mij ook over de streep getrokken hebben !
klein vraagje nog : in post 38 heb je het voor het verwijderen over een visdraad en "een pasje", wat bedoel je eigenlijk met dat pasje :unsure:
 

CDK

Forumguru
@Breezer, je karwei kluskaart bijvoorbeeld ;) maar met een beetje wasbenzine of stickeroplosser op een doekje krijg je die lijmrrsten ook wel weg hoor.

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Exact zoals Corné aangeeft: een oude kunststof pas ertussen en een beetje heen en weer met de pas dan haal je het logo er zo af.
Ik heb tevens met flosdraad gewerkt en dat gaat perfect. De lijmresten heb ik met heet water en autoshampoo verwijderd daarna nog een beetje wasbenzine.
 

Derk

Forumguru
Met een pasje kun je net effe wat meer kracht zetten om het logo eraf te halen.

Gr. Derk
 

piair1982

Forumguru
Op de zaak gebruiken ze een handboor met een opzet stukje wat op een conisch stuk rubber lijkt en ruikt naar cacao boter.

werkt perfect om lijmresten weg te halen. wel even daarna de lak in de was zetten/polijsten. ;)
 
bega hier misschien de blunder van de maand maar lijmresten verwijderen gaat dat niet gewoon met Aceton o_O
Of verwijder ik dan de lak ook :oops:
 

Joske

Forumguru
Nagellak-remover werkt ook :shamefullyembarrased:

(is uiteraard het flesje van vrouwlief voor alle duidelijkheid :shifty:)
 
Ik heb gisteren de logo's gaan ophalen bij de dealer, en ze er natuurlijk direct opgezet :D
Voor de geïnteresseerden even de prijzen (België!) meegeven : grootste logo 14,50 euro en kleinste logo 9,87 euro, samen amper 24,37 eurokes dus om de wagen (in mijn ogen) een mooiere uitstraling te geven, ik ben er alleszins heel blij mee dat die groene kleur weg is :joyful:
 
Bovenaan Onderaan