Nieuwe logo's op Octavia II FL

Thegabeman

Actief lid
Hij is gekuisd, dus nu de beloofde pic's...
Op de laatste foto zie je dat ik voor de velgen niet gekozen heb voor het nieuwe logo, het feit dat in dit oude logo geen groen zit maakt dat het me totaal niet stoort.
Nu enkel nog wachten tot er iemand een perfecte oplossing vind voor het stuurlogo, want daar moet ik dus wél altijd op kijken hé :wink:

Heb je die ene op het stuur toevallig ook vervangen? Het ziet er echt geweldig uit.
Ben er over na aan het denken om het ook te doen.
 

ertromp

Forumguru
@Thegabeman: de letters "TSI" heb ik er al afgehaald. Ging super makkelijk met een flossdraad. Daarna even plek goed wassen en met een poetsmiddel nabehandelen en je zit niets meer.
 

Thegabeman

Actief lid
@Thegabeman: de letters "TSI" heb ik er al afgehaald. Ging super makkelijk met een flossdraad. Daarna even plek goed wassen en met een poetsmiddel nabehandelen en je zit niets meer.

Bij mij zat het er sowieso niet op, maar ik heb het toevallig afgelopen weekend bij mijn buurman gedaan de letters (Octavia) gewoon met de fohn van zijn vriendin:shamefullyembarrased:
Werkte ook goed moet ik zeggen.

Maar hoe heb je die andere logo's verwijderd dan? Gewoon met flosdraad?
 

bluskabouter

Forumguru
in post 44 zie ik enkele bestelnummers staan.
zijn deze ook gelijk aan de logo`s voor een fabia II.
mijn dealer kon ze nog niet bestellen????volgens hem.
ik heb een fabia II combi en wil graag de logo`s voor, achter en in de velgen vervangen voor het nieuwe logo.
tevens ben ik op zoek naar een bestelnummer voor de naafdopjes, ga volgende week naar sluis voor vakantie en dan gelijk een uitstapje naar de plaatselijke skodadealer om de nieuwe logo`s te bestellen.
 

CDK

Forumguru
@bluskabouter, dat zou je even in een fabia topic moeten checken, ze zijn wel degelijk leverbaar, want ik heb al fabia's gezien met de nieuwe logo's, probleem is alleen dat sommige dealers geen inspanning willen leveren om dit uit te zoeken :(

greetz Corné
 
@thegabeman : nee stuurlogo is nog steeds het oude logo :nono: , ik zit hoopvol te wachten tot er een forumlid opduikt met de juiste oplossing om dit te vervangen door het nieuwe, maar als ik me niet vergis durft niemand het aan om daar aan te beginnen prutsen, stel je voor, je ziet dat logo niet graag, begint te prutsen om het er af te krijgen en je airbag gaat af terwijl je met je neus op dat logo ligt te pieren, voor het zelfde geld staat dat logo voor de rest van je leven in je voorhoofd getatoeëerd :sterretjes:
 

Joske

Forumguru
Kan toch geen kwaad voor de echte die-hard Skoda fans onder ons? :D

Je kan natuurlijk ook eerst de airbag er af halen en dan prutsen aan dat logo? Wel ondertussenhet contact niet aanzetten anders heb je nadien foutlmelding op de airbag (dashboardlampje).
 

CDK

Forumguru
als ik een logo zou hebben wat 100% zou passen...... geloof ik dat ik toch echt een poging zou wagen.
 
Da's nu net wat ik bedoel met "niet zó dapper".... Ik wacht tot er ten eerste het juiste logo gevonden is en ten tweede iemand dapperder het voor mij geprobeerd heeft :D
 

CDK

Forumguru
als het zover komt ga je het vast lezen op ons mooie forum, de enige oplossing die er nu is, is een plaklogo welke over de bestaande heen gaat.

greetz Corné
 

Thegabeman

Actief lid
@Corne de kluijver kan mijn niet echt voorstellen dat mooi uitziet zo'n sticker op je stuur denk je ook niet? Ik denk dat ik toch ga wachten tot dat flink gespaard heb voor een hele nieuwe octavia dan heb ik het nieuwe logo ook;). Ik zou het op deze ook wel willen:D, maar vind ze gewoon te duur om ze te vervangen.

Die roofspoiler he die je besteld hebt moet je die dan nog in jou kleur laten spuiten?

Groetjes Gabe
 

CDK

Forumguru
@Thebabeman, ja die roofspoiler moet idd nog in kleur gespoten worden :)

check post 44 van onderstaande link voor de foto's van het plak-stuurlogo

http://www.skodaforum.nl/forum/threads/embleem-van-stuur-verwijderen-enz.17537/page-3

de nieuwe Superb staat vanaf zaterdag in de showroom, ik heb een L&K uitvoering met o.a. een bruin stuur, de nieuwe L&K heeft ook een bruin stuur, dus ik ga straks een nieuwe aanschaffen, liefst 3spaaks bruin mét schakelflippers :)

greetz Corné
 

rutgerm

Senior Member
Hij is gekuisd, dus nu de beloofde pic's...
Op de laatste foto zie je dat ik voor de velgen niet gekozen heb voor het nieuwe logo, het feit dat in dit oude logo geen groen zit maakt dat het me totaal niet stoort.
Nu enkel nog wachten tot er iemand een perfecte oplossing vind voor het stuurlogo, want daar moet ik dus wél altijd op kijken hé :wink:

Da's bijzonder. Die naafdoppen zijn wel zwart grijs, maar hebben ook nog het woord "Skoda" erop.
 

De Stip

Forumguru
Niets mis, om als oplossing het geplakte Skoda logo op je stuur te doen. Natuurlijk is een echt logo mooier, maar kost je veel knaken. Dit is mijns inziens de beste interim oplossing, want doe je het niet en vervang je alle logo's met uitzondering van die op het stuur, dan zou me dat meer storen dan mijn oplossing. Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal en mocht er een held zijn die een origineel logo op z'n stuur kan fabrieken, dan verneem ik het graag.
 
Bovenaan Onderaan