Nieuwe logo's op Octavia II FL

@supersjors : hoe zit het nu ondertussen eigenlijk met jouw stuurlogo ?
Is dit nog het eerste logo dat je destijds kleefde of ondertussen al één van de bestelde logo's via marktplaats (die toen nog niet aangekomen waren) ?
Als het één van marktplaats is ben ik benieuwd naar de diameter die je uiteindelijk genomen hebt.
En houd de bison dubbelzijdige tape het nog ?
 

De Stip

Forumguru
Ja, inderdaad nog de logo's die uiteindelijk gearriveerd waren en via Marktplaats besteld. Het houdt prima met die Bison tape en ben er nog steeds tevreden over.
Ik zal de diameter even moeten opmeten, maar ik dacht dat die ergens rond de 44 of 45 mm zat.
 
hmm, dan overweeg ik toch om het ook op deze manier te proberen, kan je nog even doorgeven wat de uiteindelijke diameter is en waar ik het logo kan bestellen ?
 

stijnheidi

Senior Member
@supersjors Welke maat stikker heb je uiteindelijk gebruikt voor je stuurlogo? 44 of 45 mm en valt ie dan tegen de chromen rand van het oude stuurlogo of gaat ie eroverheen?
 

Happyman

Forumguru
@ertromp Hebben de nieuwe logo's, die uit #44, de centreer punten op dezelfde positie zitten als die op de O2? Of te wel oude er af, nieuwe er op en klaar?
 

Happyman

Forumguru
Vanmiddag even naar de Skoda dealer gegaan om de logo's te bestellen. Is wel een prijzige aangelegenheid :greedy:. Kreeg gelukkig nog 15% korting. De naafkappen waren op voorraad dus die heb ik er gelijk opgezet.

En natuurlijk gelijk even een paar foto's geschoten.

Ik heb de oude verwijderd door er een gat in te boren, hierna kon ik ze er met een inbussleutel zo uitwippen.

20140328_165205.jpg

Oud:
20140328_164112.jpg 20140328_164052.jpg
Nieuw:
20140328_165100.jpg 20140328_165122.jpg
 

Happyman

Forumguru
Bedankt voor de positieve reacties :thumbsup: , altijd leuk om te lezen. Morgen heb ik ook de voor en achter logo's binnen.

Binnenkort komen ook de overige ledjes binnen. In mei nog de bilstein b12 kit er onder en de velgen plasti dippen. De auto moet nog gepoetst worden.

Poeh he :tegek:
 

Happyman

Forumguru
Ik had hier ooit al een topic geplaatst. De set werd o.a. aangeraden door Antera en Jos van JB Autoservice. Lijkt mij dus wel een goede set. Met pinksteren gaat de sleurhut er weer achter en dan wil ik de kit eronder hebben zitten.
 

Happyman

Forumguru
De nieuwe logo's zitten er op. Staat een stuk chiquer vanwege het relief. Ik heb de logo's eerst met heet water overgoten en er vervolgens een oude plastic card tussengezet. Ze waren er redelijk snel van af.

Het achter logo had de centreerpinnen wel op de juiste plek. Het logo voor de voorkant niet. Deze pinnen kan je er gemakkelijk uittrekken. Vervolgens met het oog recht positioneren. Is wel aardig gelukt. Voor de mensen die nog twijfelen.... ik zeg doen!!!

20140331_183036.jpg 20140331_182941.jpg
 
Bovenaan Onderaan