Nieuwe logo's op Octavia II FL

Derk

Forumguru
Acterkant ging vrij simpel met een vistuigje.
Alleen nu nog de naafkapjes en de sleutel.

Derk
 

Luke

Forumguru
Heb helaas niet zoveel geduld om deze mooie sport te beoefenen...
...en bijgevolg ook niet het bijbehorende gerief :wink:
 

ertromp

Forumguru
Tja na de post aangemaakt te hebben en de foto's hier en de resultaten (piair1982) op forummeeting te hebben gezien ben ik overstag gegaan.
Zaterdag de nieuwe logo's gehaald bij Morrenhof in Deventer.

Hier onder de verschillende logo's met nummers.

P1020081.JPG

Volgende week maar eens op de auto maken :)
 

CDK

Forumguru
jij bent goed bezig Ertromp! die nieuwe logo's die smoelen straks extra mooi bij je Luxon velgen ;)

greetz Corné
 

Derk

Forumguru
Tja na de post aangemaakt te hebben en de foto's hier en de resultaten (piair1982) op forummeeting te hebben gezien ben ik overstag gegaan.
Zaterdag de nieuwe logo's gehaald bij Morrenhof in Deventer.

Hier onder de verschillende logo's met nummers.

Bekijk bijlage 18000

Volgende week maar eens op de auto maken :)
Hallo ertromp,

Zijn die naafdoppen nou sticker of echt dopjes die je erin drukt?
Heb namelijk wel sticker gezien op marktplaats anders moet ik ze gewoon bij de dealer bestellen.

Gr. Derk
 

CDK

Forumguru
het risico met stickers (vooral) aan de buitenkant van het voertuig, zijn weersinvloeden, vocht en vuil, randjes die los laten etc...
hoe was jij je auto? met de spons en / of een zachte borstel? of met een hogedruk spuit of zelfs de wasserette waar zo'n harde borstel rond draait tegen het hart van je velg....
al deze factoren kan je meenemen in je beslissing, maar ik zou voor de originele kapjes gaan!

greetz Corné
 

Derk

Forumguru
Ik was de auto met de hand altijd maar wat betreft de naafdoppen heb je me overtuigd ik ga voor de kapjes thnx.

Gr. Derk
 

Derk

Forumguru
Bij superskoda zijn ze €34,99. Ga vandaag effe informeren wat ze bij de dealer kosten zit namelijk bij me om de hoek.;)

Gr. Derk
 

Sk_Hans

Forumguru
Ziet er inderdaad mooi uit. Heb je mooi gedaan! Steeds minder reden voor mij om het niet te doen. Zou er op mijn zwarte Octavia ook goed uitzien.
 
Bovenaan Onderaan