Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

SteefvH

Senior Member

Helaas heeft het weer even geduurd om wat te doen aan de Skoda. Aangezien ik begin dit motorseizoen me motor van de dijk heb laten lanceren moest alles even op een laag pitje.

Maar afgelopen weekend heb ik de onderlip gemonteerd en aankomende week zal eindelijk de spoiler worden gespoten en gemonteerd worden.

@Joske ik heb een haaienvin besteld en toen ik deze uitpakte viel het een tegen qua kwaliteit. Denk dat het een originele VAG antenne moet worden.
 

SteefvH

Senior Member
Ja klopt je leest het goed, helaas. In Abbenbroek onderuit gegaan en de motor van de dijk gegaan. Is nog weinig van over. Maar volgend jaar staat er vast wel weer iets anders voor de deur.

Vanavond eindelijk de skoda weg brengen voor de kofferbak spoiler. Duurt ongv 2 dagen en foto's zullen uiteraard volgen.
 

SteefvH

Senior Member

Eindelijk de kofferbak spoiler zit er ook weer op. Het is niet veel maar wel subtiel.

Vandaag is van me trouwe rakker, de nissan sunny, de voorportier ruit gesprongen toen me vriendin erin aan het rijden was. Nu blijkt deze zo duur te zijn dat de auto financieel totaal los is. Volgende week maar kijken voor een 2e Skoda een leuke fabia uit 2000 voor erbij.

@Spector gelukkig helemaal niks aan overgehouden zelfs geen spierpijn. Volgend jaar zal er weer wat anders komen ;) nog een hobby.
 
Laatst bewerkt:

Jee13

Forumguru
Steef, ik zie dat je antenne ook aan vervanging toe is

Je zal het niet geloven maar een shortstick antenne van citroen c5 tourer past perfect en kost 5 euro.......ik heb m zelf ook;)
 

Jee13

Forumguru
Ik heb antenne bij citroen....Kuch....dealer vandaan.

Snel door showroom naar magazijn gelopen, betaald en met ogen dicht weer naar buiten....
Is zo niet mijn merk!
 

Jee13

Forumguru
Volgens mij is draad van fabia ook gelijk @Corné de Kluijver

20140218_131055.jpg


20140218_130955.jpg
 

EdK

Forumguru
En de geschiedenis herhaalt zich weer.....
Zijn in korte verleden een heel topic mee volgeschreven over de korte spriet van Peugeot die veel mooier op een
Skoda staat dan de hengel die we van fabriekswege erop krijgen
 

Antera

Donateur
Goede keus om deze complete B12 kit te nemen. Is een perfecte combi mocht je er nog meer vragen over hebben of wil je de montage dan is dat allemala mogelijk.
 
Bovenaan Onderaan