Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

SteefvH

Senior Member
Ik ga binnenkort naar Italië daarvoor zal het nog niet gebeuren mogelijk beetje in september maar ik gun het iemand van het forum meer. Het komt ook omdat ik met de gene van de site heb geappt (dankzij Antera) dat hij aangaf dat het verstandiger is om de schokdempers mee te nemen. Dit houd natuurlijk wel in dat ik weer even moet sparen
 

SteefvH

Senior Member
De Skoda familie wordt niet uitgebreid :( . De garages vragen te veel voor een auto die 15 jaar oud is en waar nog veel aangedaan moet worden. Nu moet ik voor een daihatsu gaan kijken en stiekem vind ik het wel jammer dat de familie niet groter wordt.
 

SteefvH

Senior Member
Tussen de 2000 en 2500 met wat eisen. 5drs moet het zijn en niet te veel kilometer. Nu heb ik een mooie daihatsu yrv gezien dus donderdag daar maar eens gaan kijken.
 

bobracing

Forumguru
Eigenlijk is de skoda echt een nederlandse keuze! Je koopt voor minder geld de kwaliteit van de Audi en Volkswagen maar dan voor minder :)
Succes met de wagen!
 

SteefvH

Senior Member
Zo de ik ben weer een weekje terug in Nederland na 2,5 week lekker in Italië te zijn geweest. De Skoda heeft het goed gedaan zowel heen als terug reis. En toen de vrouw en kind aan het slapen was even de 245 km/h aangetikt op GPS denk ook persoonlijk dat er niet meer in had gezeten.

Na thuiskomst zijn we de volgende dag meteen weer ingestapt om naar een tweede auto te gaan kijken :D en ja hoor het is een fabia geworden en in keurig staat.
Ik wist niet dat er fabia's bestonden met een gekoelde dashboardkastje.
Wat vinden jullie ervan?
http://www.karstenvanbaalen.nl/occasions/2441/

De verlagings veren zijn ook besteld alleen nog ophalen en monteren maar monteren moet heel even wachten eerst een beurtje. Ook heb ik staat een FSI cleaning op de planning.
 

CDK

Forumguru
Dat zou ik niet moeten en willen proberen als m'n vrouw ligt te slapen en m'n kleine man er in zit @SteefvH, maar fijn dat je een goede vakantie gehad hebt :thumbsup:
 

SteefvH

Senior Member
Na aanschaf van de nieuwe aanwinst heb ik meteen een datum geprikt om de octavia 2cm naar de grond te gooien. 16-aug zal dit gebeuren.

Wat betreft de nieuwe aanwinst. Helemaal super!! jammer dat ik alleen terug moet voor het uitlijnen en balanceren en het raamschakelaar van de bestuurders kant heeft een eigen leven.

En dan natuurlijk onze nieuwe aanwinst
 

CDK

Forumguru
klopt dan idd, jouw auto is standaard al 1.5cm lager :jaja:
werd door de groene Fabia op het verkeerde been gezet ;) had gewoon niet goed gelezen :bloos:
 
Bovenaan Onderaan