Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

dirkkroneman

Forumguru
Nou ik zie het niet groter dan dit namelijk..
e3uve9em.jpg
Vandaar ;) Maar dat is een mooi resultaat hoor!
 

SteefvH

Senior Member
Als ik thuis ben zal ik even de grote versie plaatsen. Even voor duidelijkheid zijn de skoda's afgeleverd met een ehbo kit?
 

SteefvH

Senior Member
Zo, het is weer een tijd geleden dat ik op het forum hier ben geweest. Ben overgestapt van baan en er is geen tijd om op het forum te neuzen.

De RS rijd nog steeds super en ik ben echt dik tevreden over deze auto! Ik ben momenteel druk bezig met het zoeken naar een spoiler en ik wil dat de auto ca. 2cm naar beneden gaat. Hopelijk heeft iemand ervaring met een RS verlagen. De link hieronder is een kanshebber om te plaatsen. En als we dan toch bezig zijn een spacer aan de achterkant is ook niet geheel overbodig.

Dussss..... iemand ervaring met verlagingsveren?

http://www.extreme-carstyling.nl/ei...ombi-1z5-01-06.html?1=1&merk=14045&type=37348
 

Antera

Donateur
U bent welkom indien U de RS wilt verlagen. wel is het belangrijk hoe oude de dempers zijn. Neem anders even contact met me op via whatsapp +31 615228709
 
Laatst bewerkt:

SteefvH

Senior Member
Goedemiddag allen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets aan de Rs heb gedaan. Er is hier en daar wel wat bij gekomen aan het verlang lijstje.

- 2cm verlagen, mede dank door het advies van Antera.
- spoiler (nog steeds).
- rns van dynavin.
- de voorbumper voorzien van een onderlip.
- en dan zit ik nog te twijfelen om de velgen zo te houden of hoogglans zwart.

En als alles klaar is een goeie was/poets/polijst beurt. Hopelijk deze keer wel binnen het jaar.

Even off topic ik ben net terug van vakantie en kwam er achter dat onze duutse vrienden ook smaak hebben. Zelfs met een dakkoffer ziet de rs er sportief uit.



En als je ideeen hebt die zijn natuurlijk altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
wel als ik zo direct aan 1 ding kan denken.. is het wel de dakantenne, een degelijke haaienvin zou hem zeker niet misstaan! ;)
 
Bovenaan Onderaan