Mijn eerste Skoda "gezinsauto"

MaxN

Donateur
Staat ook wel een beetje met een schuin oog op mijn lijstje.
Zijn hele mooie en goede auto's volgens mij, maar het blijft een Golf. Zal wel mijn gevoel zijn.

Hopelijk kan je er vele goede kilometers mee maken.
Ben benieuwd naar je ervaringen en dan zeker de verschillen met de O2 RS.
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de golf R.

Mijn broer heeft ook een R variant, een zilvergrijze. Zo een R heeft bakken grip door de 4motion. Het rijdt mss wat “saaier” maar het is enorm plezant om in de meeste weercondities het volle vermogen te kunnen gebruiken :jaja:
 

SteefvH

Senior Member
Staat ook wel een beetje met een schuin oog op mijn lijstje.
Zijn hele mooie en goede auto's volgens mij, maar het blijft een Golf. Zal wel mijn gevoel zijn.

Hopelijk kan je er vele goede kilometers mee maken.
Ben benieuwd naar je ervaringen en dan zeker de verschillen met de O2 RS.

Ik heb voor hetzelfde dilemma gestaan, het blijft een Golf maar toen ik een proefrit ging maken was ik wel heel snel verkocht.

Proficiat met de golf R.

Mijn broer heeft ook een R variant, een zilvergrijze. Zo een R heeft bakken grip door de 4motion. Het rijdt mss wat “saaier” maar het is enorm plezant om in de meeste weercondities het volle vermogen te kunnen gebruiken :jaja:

Het is inderdaad wat "saaier" omdat er altijd grip is maar qua performance maakt ie veel goed.

Kleiner maar dikker dan een Octi RS :thumbsup:

De golf is wel kleiner maar zoveel scheelt het gelukkig niet.
 

Janno

Forumguru
Wauw, een R variant, dik. Zie je niet veel voorbij komen in NL. Congrats!

Een Octi RS 4x4 bestaat overigens wel, reed er laatst een voorbij op de snelweg in DE, was ook nogal verbaast haha. Maar je ziet ze zeker niet veel.
 

SteefvH

Senior Member
En dat vind ik echt jammer anders was de octavia RS een grotere kanshebber geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan