Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Remakil

Forumguru
Ik zag vandaag een BMW met lederen bekleding. Ding was een paar jaar oud en het zag er niet uit! Zitten ze zich hier druk te maken over kwaliteit... :banghead:
 

madpilot

Senior Member
Hoera! Vandaag zijn de nieuwe zittingen ingebouwd. En het is nu eindelijk goed :) Gast van Alba veegde het zweet van z'n voorhoofd en de dealer was er ook even stil van ;) Phone vindt het tegenlicht niet zo fijn dus de foto is niet super maar je kan duidelijk zien dat het er nu strak op zit. Voor het vergelijk nog even de allereerste versie erbij gezet, dat was toch echt geen gezicht...

Ben erg blij en heb het gevoel dat ik nu pas ècht van de auto kan genieten :) Ben ook blij dat ik heb doorgezet, zou me er de rest van de 3.5 jaar toch aan geërgerd hebben...
 

Bijlagen

  • na-na.jpg
    na-na.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 328
  • na-na2.jpg
    na-na2.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 330
  • voor.jpg
    voor.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 311
Laatst bewerkt:

madpilot

Senior Member
Gezien het leer nu met de onderlaag verlijmd is verwacht ik dat het wel strak blijft zitten. De uitgangspositie is nu iig een stuk beter :)
 

EdK

Forumguru
Tsja leer blijft een natuurproduct en zal blijven werken... dus wat @Corné de Kluijver al zei....
Maar zit er nu zo en zo strakker in dan de eerste maal.
Nu de dame naast je nog in het strakke leer en je bent helemaal het mannetje.....:dankje::D
 

madpilot

Senior Member
Beetje rare reactie @VWim, alsof je hoopt dat het weer gaat bobbelen om je gelijk te krijgen. Hoop natuurlijk van harte dat je ongelijk krijgt :-p
 

VWim

Forumguru
@madpilot Nee hoor, totaal geen rare reactie gezien de normale eigenschappen van leder. Ik quote overigens de gehele post: ziet er keurig strak uit!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Zo ziet mijn bestuurdersstoel eruit na 25.000 km in 7 maanden.
Wat vinden jullie daar nou van?
Is dit acceptabel?
 

Bijlagen

  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    112 KB · Weergaven: 232
Bovenaan Onderaan