Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Ik heb achteraf leder laten inbouwen op mijn O3, maar ze hebben niks met de deurpanelen gedaan. Volgens afspraak zou dit wel worden gedaan, maar ik ben wel benieuwd hoe het er uit zou moeten zien. Heeft iemand achteraf leder laten inbouwen op zijn/haar O3 , en zijn jouw deurpanelen wel bekleed? Fotootje?
 

Bijlagen

  • IMG_0028a.jpg
    IMG_0028a.jpg
    172,9 KB · Weergaven: 385

Oogje

Senior Member
Ik heb de deurpanelen specifiek in de offerte laten zetten. De lederprijs is hierdoor omhoog gegaan naar 2k. De offerte ligt alleen nog altijd bij m'n baas / leasemij, er is vziw nog niet besteld.
 

Wesly

Senior Member
upe5aqy6.jpg


Zoals je ziet voeren ze dan ook het naadje van de handgreep door dmv een stikseltje
 

sluwesjors

Actief lid
Ik heb ook lederen bekleding achteraf besteld voor mijn nieuwe 14 procent octavia.
Nog even naar de dealer geweest om de kleuren van de bekleding te bekijken.

Ik wil niet vervelend doen maar ik vind die bruine stoelen totaal niet passen bij dat zwarte interieur.
Maar smaken verschillen natuurlijk.

Ik heb uiteindelijk antraciet besteld met witte stiksels aangezien de auto zelf ook wit word.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
inderdaad sluwesjors smaken verschillen...en ik vond het wel mooi (de meeste die me auto zien trouwens, nog geen negatief woord gehad over de bekleding). Maar ik vond zwart zo zwart in het interieur en wou er want kleur in aanbrengen. Ik had het ook in me S2C en beviel goed (iets andere kleur bruin)
 

sluwesjors

Actief lid
Ik weet het, je hebt een punt..is een keer wat anders maar het blijft ongelovelijk moeilijk om zoiets te kiezen wanneer je het niet hebt gezien.

Zeer nette Auto hoor , niks mis mee.
Ben alleen blij dat ik zelf die donkere heb besteld.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat is het inderdaad Sluwesjors..ongelofelijk moeilijk kiezen de kleur..want past het wel en vindt ik het na een tijdje nog wel mooi enz enz dus inderdaad is een zwart of antraciet een veilige kleur om dan te kiezen want dat zal altijd passen in een donker interieur. Ik had voordeel dat ik het al had en het me nooit verveelde of dat ik dacht het past niet..dus voor mij was het ook veilig om deze kleur te kiezen ( iets donkerder dus dan in me O2C) want dat iets donkerder stond toch iets mooier (uiteraard in mijn ogen mooier).
 

Pablos

Senior Member
Ik ben er nog niet uit. Licht maakt de binnenruimte groter...maar ja gaan de spijkerbroeken niet afgeven. Twee kinderen achterin die niet in de categorie netjes passen (zoals alle kinderen). Zwart is idd veilig, maar niet echt sprankelend of zo....keuzes, lastig
 
Ik vind dat bruine super mooi. Echter alleen met een donkere hemel. Zwart/licht/bruin vind ik een beetje een ratjetoe. Maar kan me je keuze toch wel voorstellen Dennis. Het is weleens wat anders dan het vertrouwde zwart.
 

Flem_nl

Forumguru
Ik heb de deurpanelen specifiek in de offerte laten zetten. De lederprijs is hierdoor omhoog gegaan naar 2k. De offerte ligt alleen nog altijd bij m'n baas / leasemij, er is vziw nog niet besteld.

Ben benieuwd of de deur panelen wel kunnen. Heb hier met de dealer ook nog naar gekeken afgelopen weekend en we zagen dat de opbouw van de panelen is anders dan in de O2. Er is geen ruimte om de naden weg te werken.... Maar als het wel kan. Mooi!
 

Wesly

Senior Member
Ben benieuwd of de deur panelen wel kunnen. Heb hier met de dealer ook nog naar gekeken afgelopen weekend en we zagen dat de opbouw van de panelen is anders dan in de O2. Er is geen ruimte om de naden weg te werken.... Maar als het wel kan. Mooi!
5adame5e.jpg

Kan echt wel hoor, deze foto bewijst het
 
Bij mij zijn de armsteunen in de deuren afgelopen week ook in leder uitgevoerd. Weliswaar kunstleder omdat dit dunner is en mooier afgewerkt kan worden. Ziet er hetzelfde uit als bij Wesly. Mijn kleur is Truffelbruin.
 
Bovenaan Onderaan