Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Flem_nl

Forumguru
Bij mij zijn de armsteunen in de deuren afgelopen week ook in leder uitgevoerd. Weliswaar kunstleder omdat dit dunner is en mooier afgewerkt kan worden. Ziet er hetzelfde uit als bij Wesly. Mijn kleur is Truffelbruin.

De armsteunen worden bij mij ook gedaan. Maar het gaat mij om de rest van het deurpaneel. Wat nu kunststof is en in de O2 nog gestoffeerd!
 

Wesly

Senior Member
De armsteunen worden bij mij ook gedaan. Maar het gaat mij om de rest van het deurpaneel. Wat nu kunststof is en in de O2 nog gestoffeerd!
Volgens mij kunnen ze alleen de armsteunen doen, niet wat nu kunstof is.

@Superb2009

De foto die ik heb toegevoegd is van de site van Alba-Automotive, niet van mijzelf. Ik krijg zwart met een blauw stiksel
 

Flem_nl

Forumguru
Volgens mij kunnen ze alleen de armsteunen doen, niet wat nu kunstof is.

@Superb2009

De foto die ik heb toegevoegd is van de site van Alba-Automotive, niet van mijzelf. Ik krijg zwart met een blauw stiksel

ok, dan is alles me nu duidelijk. Ik dacht dat je bedoelde dat naast de armleuningen ook de rest vd deurpaneel gedaan werden. Iets wat de dealer mij vertelde dat niet kon...
 
Bij mij zijn de armsteunen in de deuren afgelopen week ook in leder uitgevoerd. Weliswaar kunstleder omdat dit dunner is en mooier afgewerkt kan worden. Ziet er hetzelfde uit als bij Wesly. Mijn kleur is Truffelbruin.

Wil je een foto plaatsen? Ik heb ook Truffelbruin besteld. Komt het ook bij Leder Inbouw Nederland vandaan?
 
Wil je een foto plaatsen? Ik heb ook Truffelbruin besteld. Komt het ook bij Leder Inbouw Nederland vandaan?

Hierbij de foto (voor de volledigheid nog meer plaatjes van het leer toegevoegd. Als je goed kijkt zie je bij 1 foto ook nog hoe het is zonder beklede armsteun)

groet, Lenno
 

Bijlagen

  • skoda 001.JPG
    skoda 001.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 405
  • juli 2013 iphone 024.JPG
    juli 2013 iphone 024.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 409
  • juli 2013 iphone 025.JPG
    juli 2013 iphone 025.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 391
Hierbij de foto (voor de volledigheid nog meer plaatjes van het leer toegevoegd. Als je goed kijkt zie je bij 1 foto ook nog hoe het is zonder beklede armsteun)

groet, Lenno

Dag Lenno,

Bedankt voor je moeite.
Erg mooi zo'n afwijkende kleur. Ben ik ook erg blij mee. Hopelijk mag ik mijn auto half oktober in ontvangst nemen!
Maar als ik het forum zo lees, hoop ik dat dat lukt!

En, weet jij ook waar het leer is ingebouwd?

Groet,
Danny
 

cali05

Forumguru
Heb vandaag de afspraak gemaakt om leer te laten inbouwen. Heb de Citigo ook bij BMS in Haarlem Laten doen. Goed bedrijf, goed leer, goede garantie, dus nu in de Ocatvia ook daarheen. Heb een tijd zitten zoeken naar een goede leerkleur maar het wordt toch gewoon zwart met een zilverkleurig stiksel. Ook gekeken naar twee kleuren maar we vonden deze lakkleur moeilijk e combineren met een leerkleur tenzij je echt in d lichte tinten gaat. Zwart dus, wordt over een week of drie geleverd.
 

sluwesjors

Actief lid
Cali05: wil je een foto plaatsen wanneer de lederen bekleding in je auto zit?
Ben erg benieuwd heb zelf antraciet leder met witte stiksels in bestelling staan.
Week 50 krijg ik de auto geleverd.
 

Greggy

Actief lid
Hierbij de foto (voor de volledigheid nog meer plaatjes van het leer toegevoegd. Als je goed kijkt zie je bij 1 foto ook nog hoe het is zonder beklede armsteun)

groet, Lenno

Is het leer van jouw berijdersvoorstoel nu zo gekreukeld? Het zit er volgens mij niet mooi strak om heen (linkerkant rijdersstoel, schouderhoogte)...
 

cali05

Forumguru
Cali05: wil je een foto plaatsen wanneer de lederen bekleding in je auto zit?
Ben erg benieuwd heb zelf antraciet leder met witte stiksels in bestelling staan.
Week 50 krijg ik de auto geleverd.

Half september wordt het leer waarschijnlijk ingebouwd. Daarna zal ik een paar foto's plaatsen
 
Bovenaan Onderaan