Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Ik denk inderdaad dat ik gewoon geduld moet hebben tot er een oplossing is die echt een vooruitgang is. Als ik iets doe wat niet mooi is ben ik nog verder van huis. Bovendien zou ik ook de 'goede kleur' willen bekijken aan de hand van een grote lap leer, want misschien vind ik de kleur die bij de portieren en het dashboard past wel zodanig koel, dat ik er vanaf zie. Misleidend dat het er in de folder veel warmer uitziet dan in de praktijk...
 

Berry1912

Forumguru
d742353b68c4500d7f9f5f33d8c510e7.jpg
Mijn schoonmoeder is pas 46 jaar maar die gaat nu ook al rimpelen.:troost:
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je zeker wilt weten of (en zo ja, waar) iemand zich heeft voorgesteld, kun je altijd even via de profielpagina naar alle berichten van de betrokkene kijken.
Voorkomt vergissingen... ;)
 

Berry1912

Forumguru
We gaan weer lekker verder over het leer. Ik zal een plaatje posten van mn O2 waarbij de halve deur in leer is ipv 'alleen' het greepje.
 

Canon-Eye

Forumguru
:ot:@micky Zeker niet - ik reageerde eigenlijk vooral 'over jouw hoofd heen' naar andere mensen die nog wel eens klaar blijken te staan om nieuwelingen terecht te wijzen (en dan nog vaak op een veel bottere manier...).
Case closed wat mij betreft. :)
 
Excuses dat ik mij niet op de bedoelde manier heb voorgesteld. Dat heb ik inderdaad gedaan in mijn eerste Yeti-post. Is het wenselijk dat ik mij alsnog 'officieel' voorstel?
 
Bij een zwart interieur heb je veel vrijheid in de keuze van je kleur leer. In mijn Yeti zijn de portieren, het dashboard en het middenconsole al beige, maar van een moeilijk verkrijgbare kleur. De dealer wil het achteraf alleen voor 2400 Euro doen en niet voor de 1790 Euro die Skoda nu aanbiedt als je het als optie neemt op een nieuwe auto. Uiteraard wil ik de kleur op een grote lap leer beoordelen, want als ik het dan te 'koel' vind worden, kan ik beter houden wat ik heb: wat meer zwart dan me lief is, maar het is wel netjes voor elkaar.
 
Bovenaan Onderaan