Leder inbouw (achteraf) op je OIII

APNL

Lid
Ik heb nu een 12 jaar oude Citroën C5 als leen auto met lederen bekleding, 175000 op de teller, en het leer ziet er vergeleken met die van jou uit als nieuw, zou dit zeker niet accepteren!
 

EdK

Forumguru
Ach en de leerbouwer zegt meneer het is een natuurproduct en hoort erbij
Dus kunnen het wel aanpassen maar dat gaat u xxxx euro kosten.......

Wat ik wil zeggen is lees even je nota of verdere regeltjes na waar je de leesbril bij moet pakken
Want bij meubelzaken die leren banken en stoelen verkopen staat er vaak wel zo'n regeltje over leer
Dan ga je in iedergeval voorbereid heen en komt die met zo'n uitspraak dan heb je je bijl in elk geval in de hand
 
Bedankt voor jullie reacties.
Heb het in eerste instantie bij de LM neergelegt. Uiteindelijk heb ik met hun een contract.
Het ergste is, de stoel zit ook niet meer lekker. Aan het eind van de dag lijkt het of ik op een houten plank heb gezeten. De hele stevigheid van de stoel is mijn inziens dus ook weg!
 
Laatst bewerkt:

serum

Senior Member
Mooie kleur!
Zijn de foto's een beetje kleurecht? ik heb truffel besteld en hoop dat de kleur gelijk is aan de jouwe.

is het leer truffel, kaneel of amaretto?

Het stiksel lijkt een tikje donkerder? is dat zo besteld?
 
Mooie kleur!
Zijn de foto's een beetje kleurecht? ik heb truffel besteld en hoop dat de kleur gelijk is aan de jouwe.

is het leer truffel, kaneel of amaretto?

Het stiksel lijkt een tikje donkerder? is dat zo besteld?

Dit is truffelbrown, met zwart stiksel! Dat staat supergaaf zoals je ziet!
 

serum

Senior Member
Mooie warme kleur! blij dat ik ook voor deze kleur heb gekozen. Alleen dan zonder het zwarte stiksel. Staat mooi, heel subtiel! Ik heb er trouwens voor gekozen om de armleuninkjes zwart te bekleden (met zwarte stik) ik vond die kleine lapjes op de deur persoonlijk niet zo fraai. (begrijp niet dat ze het hele deel achter de armleuning niet in de leerkleur meebekleden)
 
Heb sinds kort een Yeti Elegance met zwart/beige interieur. Ik wilde graag helemaal beige, maar kreeg te horen dat dat ook nog achteraf kon. Dus wachtte ik af hoe het er af fabriek uit zou zien. Het zit er natuurlijk keurig op, maar er is wel erg veel zwart. Nu blijkt het beige van de portieren, dashboard en middenconsole een heel koel grijsgroenig beige te zijn. Dat valt me tegen. Ik heb lederstalen gevraagd van lederinbouw Nederland en Alba automotive. Daar zit de kleur die ik zou willen zonder meer bij, maar het vloekt enorm met het beige van de auto. Wat nu te doen? Als je een nieuwe auto koopt, denk je dat je het naar je zin kunt maken, maar ik weet nu even geen goede oplossing.
Achteraf had ik dan liever een Ambition gehad met zwart, want dan kun je qua lederkleur kiezen wat je wilt....
 

micky

Forumguru
lastig, daardoor begin ik er dus niet aan, ik zou net zo lang zoeken tot je de leverancier hebt die de juiste kleur kan leveren..
 
Bovenaan Onderaan