Kodiaq probleempjes.....

Topic in 'Kodiaq' gestart door DeNnZ, 28-06-2017.

1. Sk_Hans

Sk_Hans Forumguru

Daar had ik nog niet eerder van gehoord. Het is mij 1 keer gebeurd. Voor mijn werk ben ik de afgelopen twee jaar (sinds ik mijn Kodiaq heb) regelmatig in Terneuzen geweest. Ik rij dan ook altijd via die tunnel. De laatste keer ging bij mij de auto ook ineens op de noodrem. Ik schrok me rot. Maar gelukkig is het bij die ene keer gebleven.

R_Dex vindt dit leuk.

2. R_Dex

R_Dex Actief lid

Skoda vertelde mij dat meer (bepaalde modellen) auto's van de VW groep er last van hadden en meldingen hadden gemaakt, wellicht zit het hem in een bepaald type radar die bij een X aantal modellen zijn ingebouwd.

In dat geval zou er een terugroepactie in het verschiet liggen. Ook voor dus audi, VW etc.

3. BWK K1600gt

BWK K1600gt Actief lid

Westerscheldetunnel is bij mij ook elke keer prijs. Adaptive cruisecontrol doe ik altijd al uit om noodremming te voorkomen alleen altijd die waarschuwing dat ik moet remmen om een aanrijding te voorkomen. Daarna de hele tijd de melding dat frontassist niet beschikbaar is,en dit kan een behoorlijke tijd duren, soms tot 10 km na de tunnel. In die periode geen cruisecontrol beschikbaar.

R_Dex vindt dit leuk.
  4. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Eindelijke witte rook: de motorkap gaat opnieuw gespoten worden op kosten van PON.
    Het heeft de schade-afdeling van Hoogenboom wat moeite gekost om PON te overtuigen.
    Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een strakke witte neus.
    Er is inderdaad af fabriek erg inferieur lakwerk geleverd.

5. hemi24

hemi24 Forumguru

Ik gok eerder op een tikje tijdens transport, dat werken ze normaliter bij Pon in Leusden bij voordat de auto op transport gaat naar de dealer.

Japanese Power vindt dit leuk.
  6. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Mooi zo

7. Japanese Power

Ik weet het niet @hemi24
    als je de spots bekijkt zit daar geen logica in van een tik. En dat is ook de mening die diverse schadeherstellers delen.

8. hemi24

hemi24 Forumguru

Kodiaq onderop een autotransport met de neus iets omhoog en je hebt zo een beschadiging van enkel de motorkap te pakken...

9. Japanese Power

Zou kunnen, belangrijkste is dat het wordt opgelost. Schadeherstellers hebben het onafhankelijk van elkaar over inferieur spuitwerk en niet over transportschade.

10. hemi24

hemi24 Forumguru

Iets over een product van een ander roepen is nogal makkelijk natuurlijk.

inferieur in de vorm van?
    • Verkeerde materialen gebruikt;
    • Proces niet goed op orde;
    • Afwerking onder de maat;

11. EdK

EdK Forumguru

Tsja die laatste is wel vaker moeilijk te overtuigen..... maar dat is jouw probleem niet !!
    Jouw probleem was dat Hoogenboom er wat aan ging laten doen want daar heb jij mee te maken...

Ben dan ook benieuwd hoe de dealer er verder mee was omgegaan als PON niet overtuigd was geworden....:pieker:

Dat zal jou verder een worst wezen Japanese Power....

12. Japanese Power

Zo is het @EdK , het wordt nu in elk geval opgelost :thumbsup:.

Tinus78 vindt dit leuk.
  13. EdK

EdK Forumguru

Neem je wel een vergrootglas mee als je hem weer mag ophalen !!!!
    Kun je hem volledig controleren op fouten....

14. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

IMG_2966-e1485968819232.jpg

Niet nodig.

hemi24 en Japanese Power vinden dit leuk.
  15. EdK

EdK Forumguru

Ja....:banghead::banghead::banghead::banghead:

JeSko vindt dit leuk.
  16. hemi24

hemi24 Forumguru

Is die ijskrabber het alternatief voor een roze bril..?!?

17. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

De vraag die bij mij opkomt is, of dat inferieure spuitwerk beperkt is gebleven tot de motorkap.
    Ik zou alvast een voorbehoud maken (en vastleggen) richting dealer en Pon voor het geval vergelijke problemen zich alsnog elders op de auto openbaren.

18. Japanese Power

M'n beer is zojuist weer afgeleverd met een hagelwitte strakke motorkap.
    Kijken of dit spuitwerk de rest van de leaseperiode wel blijft zitten...

CDK en CBreedijk vinden dit leuk.
  19. EdK

EdK Forumguru

En zonder kleur verschil ?

20. Japanese Power

Yup, heb heel kritisch gekeken, maar goed, op een witte zul je ook minder snel kleurverschil krijgen dan op een metallic, maar je weet het tegenwoordig niet...

EdK vindt dit leuk.

Deel deze pagina