Kodiaq probleempjes.....

Topic in 'Kodiaq' gestart door DeNnZ, 28-06-2017.

1. EdK

EdK Forumguru

Denk dat dit ook aan de dealer ligt, heb trommels achter zitten op die Fab en die moeten gereinigd worden tijdens een servicebeurt
    Maar je leest hier vaak genoeg dat het niet gebeurd, maar bij mijn dealer zonder te vragen word dit gewoon netjes uitgevoerd.

2. hendrik38

hendrik38 Forumguru

probleem is een groot woord...maar het valt mij steeds meer op dat er kleurverschil zit tussen de plastic bogen rond de wielkasten voor t.o.v. achter. Voor zijn lichter dan achter. Zowel links als rechtsvoor zijn dus lichter dan links en rechtsachter. Meer die dit opvallen? Zijn die plastic bogen ook eventueel los te bestellen als het mij erg stoort?

Laatst aangepast: 17-09-2020
  3. CDK

CDK Forumguru

@hendrik38, als je ze 2 maal per jaar in de trim restorer zet blijven ze mooi. Doe je dat niet worden de op den duur lichtgrijs van de UV straling.

4. hendrik38

hendrik38 Forumguru

@CDK dat doe ik al met de poorboys trim restorer. Geregeld. Toch zit er kleurverschil in.

CDK vindt dit leuk.
  5. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

Beste Kodiaq bezitters, sinds januari 2020 rij ik een sportline 2.0 diesel.
    Al vanaf het begin ervaar ik problemen met mijn navigatie systeem. Ik heb een digitaal instrumentenpaneel waarop de navigatie te zien is.
    Mijn probleem;
    het volledige systeem valt zo nu en dan volledig uit en gaat (ook tijdens het rijden) rebooten.
    Daarnaast is mijn navigatie eens in de zoveel tijd en volledig willekeurig, niet zichtbaar in het instrumentenpaneel ( ja ik weet dat je kunt schakelen tussen middenconsole en paneel).
    De garage kan niets vinden.
    Wie heeft dit ook en ben je geholpen?
    Dan hoor ik graag hoe want ik begin er echt de “ pee” inner krijgen.
    Alvast bedank voor de eventuele reacties.
    John.

6. Mystikal

Mystikal Actief lid

Vandaag de Kodiaq gepakt (1.5tsi, 22k km). Bij volgas begint de motor serieus te stotteren. Echt schokken in de stoel. Motor aan/uit heeft niets opgelost. Iemand met soort gelijke ervaringen?

7. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

Hi, lees met interesse jouw bericht. Ik rij daar nu ook al 9 maanden mee en de dealer krijgt het niet opgelost.
    Is het bij jou opgelost?

8. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

Ik heb er net ook een post over opgezet. Mijn dealer tast in het duister

9. SMARTJohn

SMARTJohn Lid

Is dit probleem bij jou inmiddels opgelost? Mijn dealer tast in het duister.

10. diwo220

diwo220 Lid

Ter Info:
    Onlangs bij 30.000km, eerste beurt laten uitvoeren (augustus, dus 30+°). Auto keurig gewassen, maar in de volle zon weggezet. Daarbij zijn resten schuim op de zijramen naar beneden gelopen en hebben de chroomstrips onderaan de portieren aangetast. Witte stippen, grijzig en glans weg. Uiteindelijk onder garantie vervangen. Chroomstrip om derde zijruit was onaangetast, blijkbaar ander materiaal.

11. WV62

WV62 Lid Donateur

Met een milde cleaner de chroomlijsten poetsen.
    Hierna zijn deze weer mooi egaal.

12. diwo220

diwo220 Lid

Auto is 2x een dag bij dealer geweest om dit te fixen. Uiteindelijk hebben ze de moed opgegeven en besloten dit te vervangen.

Last edited by a moderator: 21-09-2020
    mdevil vindt dit leuk.

Deel deze pagina