Kodiaq probleempjes.....

Candy white

Nieuw lid
Net een nieuwe Kodiaq in ontvangst genomen, sportline met alle paketten erop. ...
Heb je ook Flitsmeister aanstaan?

Ik ben er al achter dat als ik Flitsmeister aanzet op het middenscherm, de storingen beginnen. ...
Ik heb het als ik flitsmeister op het scherm heb en via handsfree aan het bellen ben. Gemeld bij de dealer, maar die konden er niets aan doen.

Laatst bewerkt door een moderator:

wdejong32

Actief lid
Goedendag

Ik heb een kodiaq sportline van 06-2023 en heb vanaf het begin al een heel enkele keer de melding dat de hoogteverstelling van de linker koplamp niet zou werken,,,, oranje gevarendriehoekje en lampje op dashboard lichten dan op en blijven branden totdat ik hem uizet....

na op nieuw starten is de melding dan weer maanden weg..
Nu begint hij het steeds vaker te doen en wordt irritant ,,,, , iemand enig idee wat dit kan zijn en of het een bekend probleem is ??

ik heb al gekeken en aan de draden gevoeld ,, paar tikken op de lamp gegeven maar helpt niets

Waar is dat alarm überhaupt goed voor? Een alarm is geen garantie dat ie niet gejat wordt / je airbags e.d. er niet uit gejat worden en als dat toch gebeurt ben je verzekerd toch? Het verschil in verzekeringspremie is hooguit wat kleingeld per maand. De kosten voor het alarm verdien je dus nooit terug. Wellicht begrijp ik het gewoon niet. Auto's vind ik best leuk, maar het is voor mij boven al het andere een gebruiksvoorwerp wat eenvoudig vervangbaar is. Als het financiële plaatje niet klopt is het dus een emotionele beslissing en een emotie voor een gebruiksvoorwerp is niet voor mij weggelegd. :laugh:
Ik dacht zelfs dat er vanaf een modellijn toch al een alarm in zit?

Bovenaan Onderaan