Dat is standaard, tenzij het een dringende kwestie betreft (bv. veiligheidsissue of zo).Ik denk dat ze denken, dat doen we bij de eerstvolgende beurt wel.
Dat wordt wel vaker als stelling opgeworpen, ja.Nou er is best wel een veiligheidsissue. Ergens rijden en gas geven en er gebeurd niets lijkt me best wel belangrijk.
Dat gevaar zie jij dan misschien niet maar dat betekent nog niet dat het er niet is. Het valt me trouwens op dat je reacties doorgaans een soort-van ‘alle wijsheid in pacht’ karakter hebben..Lijkt me zeker enorm hinderlijk en frustrerend (ook voor andere verkeersdeelnemers), maar een regelrecht gevaar zie ik nog niet meteen ontstaan uit de noodgedwongen stilstaande voertuigen. Je moet alleen wel zorgen dat je niet op een spoorwegovergang komt stil te staan, maar dat is iets wat ikzelf sowieso tot elke prijs vermijd door ervóór te wachten totdat erna voldoende ruimte is.
)
) aan de regel te herinneren dat je voldoende afstand houdt (dus niet bumperkleven en bij file rijden of verkeerslicht moet je de banden van je voorganger kunnen blijven zien teneinde voldoende afstand te houden voor het geval je voorganger een noodstop maakt en/of niet meer van z’n plek kan komen (zoals in dit geval) zodat je er omheen kunt rijden zonder eerst achteruit te hoeven steken....Je weet hoe verkeer achter je is. Als ik gas in druk dan gaan de remlichten uit. Auto's achter je geven dan ook gas met alle gevolgen van dien als je niet gaat. Ik heb dit ook al een paar keer meegemaakt bij een verkeerslicht waarbij bij iemand de motor afsloeg. Gelukkig stond ik niet in die rij. Ja, mensen moeten beter opletten, maar toch gevaarlijk naar mijn idee.Lijkt me zeker enorm hinderlijk en frustrerend (ook voor andere verkeersdeelnemers), maar een regelrecht gevaar zie ik nog niet meteen ontstaan uit de noodgedwongen stilstaande voertuigen. Je moet alleen wel zorgen dat je niet op een spoorwegovergang komt stil te staan, maar dat is iets wat ikzelf sowieso tot elke prijs vermijd door ervóór te wachten totdat erna voldoende ruimte is.
Inderdaad, het is eigenlijk te zot voor woorden dat we dit accepteren. Het probleem is niet alleen bij Skoda een issue maar speelt bij de gehele VAG-groep met de 1.5 tsi motoren met de 'WLTP-software'. In de UK brengen consumenten hun auto's terug naar de dealer en krijgen hun geld terug. Zouden we hier eigenlijk ook moeten doen. Is wel een hele juridische procedure maar laten we beginnen om de dealers in gebreke te stellen. Dat is stap 1.@haassie Precies, zo is het! Skoda levert bewust een niet deugende auto af. Als je er namelijk naar vraagt is het probleem bekend, maar dat er nog geen oplossing is. Eigenlijk gewoon schandalig.

Dit soort opmerkingen horen niet thuis in een serieuze en fatsoenlijke discussie. Laten we ze dus achterwege laten en ons beperken tot de inhoud.Het valt me trouwens op dat je reacties doorgaans een soort-van ‘alle wijsheid in pacht’ karakter hebben..
hehe, eindelijk weer eens actie !!!!
Wat tegenwoordig het probleem vaak is dat men niet voldoende test en eigenlijk producten op de markt gooit.Gelukkig betreft het jou kennelijk ook niet en heb je gelukkig geen ervaring met dit soort langdradige ellende