Karoq buitenkant opsmuksels

De Stip

Forumguru
@sg1987 , ik heb er inderdaad rondom van H&R 20mm spacers onder gemonteerd. Die gebruik ik echter alleen met die originele en veel te iele 18" Mytikas winterwielen om er nog iets van te maken, want normaal zitten er zorgvuldig uitgekozen 19" GMP Atoms met de juiste (dikke) ET waarde onder.

Deze onderstaande soort heb ik gemonteerd. Die bout je eerst vast op de wielnaven en daarna bout je de wielen vast aan de spacers.

https://www.akstuning.co.uk/shop/ho...or-extended-wheel-bolts-to-suit-b4055571.html
 

hemi24

Forumguru
Beter een plaatje van een vieze Karoq dan helemaal geen plaatjes, denk ik dan maar..!

@sg1987 : mooie wagen! Als ik een suggestie zou mogen doen: ik denk dat het hem heel goed zou staan als je nog een deel van de achterbumper in de kleur van de wagen zou laten spuiten!
 

westy

Lid
klopt, maar alles in kleur is er weer iets over (mijn mening hé)
wat mij aan de auto stoorde was de grijze onderkant, het leek of de wagen uit 2 delen bestond door de wielbogen komt het iets beter over en de 'gedeeltelijk' geschilderde achterbumper geeft niet iets meer stijl aan de wagen (en zeker niet over de top)
 

064harry

Donateur
Ik vind het net iets meer "off road" lijken. Iets robuuster zeg maar.
Ook vind ik de auto breder ogen.
Dus ik vind het wel mooi.
(gelukkig maar. lol)
 

Beauri

Forumguru
De Karoq lijkt af fabriek heel veel kleurcombinaties van de achterbumper te kennen, en dan lijken de achterkantjes in het geheel toch weer een heel ander aanzicht te geven. Had er al een paar gevonden en op pagina 9 van dit topic had ik er dacht ik zo uit mijn hoofd een 7 tal geplaatst, kon persoonlijk niet alle voorbeelden even geslaagd vinden, maar zo wordt je auto dan af fabriek geleverd.

In het geval van westy vind ik zijn aanpassing heel erg smaakvol :thumbsup:en het past dan ook goed bij de kleur van de auto en de kleur van het overige kunststof, bij hem is dat in een grijze tint. Bij mij is het kunststof in een zwarte tint en in combinatie met een ietwat metallic achtige donkere grijze tint en dat gaat met rood wel aardig. Als je een witte Karoq zou hebben zou je je waarschijnlijk nog 2x achter het oor krabben om daar het kunststof van de bumper in de kleur van de auto te laten spuiten, lijkt dat het daar wel erg snel opvallend wordt als het straatvuil er daar tegenop spettert.

Vind het in dit geval een hele mooie personalisatie, bedankt voor de afbeelding:)
 

De Stip

Forumguru
De motorkap dempers zijn nu geplaatst. Besteld via Superskoda, een handleiding van Milotec (dankzij een attent mede forum lid) en een paar geweldige monteurs van De Waal Skoda in Gorinchem. Omdat de Karoq er toch moest zijn vanwege de vervanging van het regelapparaat voor de Amundsen, wilden ze de dempers voor mij wel even plaatsen. Top gedaan en dankbaar, binnenkort zal ik er een lekkere taart gaan brengen voor bij de koffie.


IMG_1612.jpg IMG_1611.jpg

IMG_1610.jpg
 

JeSko

Forumguru
binnenkort zal ik er een lekkere taart gaan brengen voor bij de koffie.

Kijk dat is nu eens klasse zie, van beide kanten trouwens, altijd mooi om zien dat het zo ook kan! Probleem ligt vaak ook bij klanten die niets appreciëren, een onderbelichte kant van het verhaal.
 

EdK

Forumguru
Heb je nog wel de orginele beugel om je kap omhoog te houden ?
Ikzelf heb hem laten zitten, erg makkelijk voor als er eens een demper lek zou raken en vervangen moet worden....
 
Bovenaan Onderaan