Karoq buitenkant opsmuksels

Beauri

Forumguru
@westy Bij de Karoq zou ik voor links en rechts gaan, de bumper heeft ook al een model dat gaat voor links en rechts. Nu is een mooi uitgevoerde alleen links misschien wel mooier dan een slecht uitgevoerde links en rechts, met andere woorden, het ligt er ook aan hoe smaakvol eea wordt uitgevoerd. Je moet je niet door ons laten vertellen wat het mooist zou zijn, het mooist is wat je zelf het fijnste vind.

Zo heb ik gisteren nog velgrandbescherming laten plaatsen in de kleur van de auto, dit op zwarte velgen. Het is iets nadrukkelijker aanwezig dan ik voor ogen had, maar kan ook zijn omdat ik er nog aan moet wennen, zonder was 1 groot zwart oppervlak en nu met de rand zijn het 3 vakken geworden. Eén ding is zeker, het valt op.

Over uitlaten.... ja, de Sportline heeft 2 neppers met een chroom randje eromheen, dat chroom staat bij sommige kleur combinaties in mijn ogen mooier dan bij de andere, ook hier geld weer... wat vind je zelf mooi. Vandaag laat ik zelf ook 2 van die nepsieruitlaatstukken plaatsen, die dingen kun je ook verkrijgen in allerlei vormen en kleuren. Het is maar net wat je zelf mooi vind, enkele of dubbele uitvoering, in chroom of in zwart en wel of niet een kleurtje aan de binnenkant, zoveel mensen, zoveel wensen:jaja:

BTW, welke kleur en uitvoering van de Karoq heb je je? Had je al nagedacht over in welke kleurstelling je de uitlaten wilt uitvoeren, kan in chroom, zwart of een combi van beide, ronde uitvoering of een rechte uitvoering, enkelwandig of dubbelwandig, enkele pijp aan weerszijden of dubbele pijp aan weerszijden? Of was je nog even blijven hangen bij links of links en rechts?:)
 

EdK

Forumguru
@westy , staat lekker subtiel en niet over the top !

Heb zelf zoiets vergelijkend gehad op de Yeti
En vond ook mooi staan, alleen één nadeel !
Word gauw smerig en je poetst je een versuffing telkens op de pijpjes
Vandaar dat ik er zelf niet meer aan begin
 
Laatst bewerkt:

sg1987

Lid
Als je het mooi vind, waarom niet.
Ik zou het weggesmeten geld vinden. Het moet ook heel proper uitgevoerd worden anders komt het cheap-ass over.
 

westy

Lid
[Q
idd, ik heb zo een idee hoe ik het wil, ik ga er ook geen kanonlopen onder steken hé
dacht aan de originele eindtips van de superb 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Beauri

Forumguru
Zo te zien heb je onderkant van de bumper ook al in de kleur van de auto laten zetten:thumbsup:

In chroom met ronde pijpen, niet slecht, persoonlijk zou ik het aan beide kanten doen om het een beetje in evenwicht te houden, zoals je daar een voorbeeld van geeft maar dan aan beide zijden, maar zoals gezegd dat is mijn persoonlijke smaak en alleen maar een mening.

Zo hebben de mensen ook een mening over de velgrandbescherming, vind het zelf toch wel een beetje nadrukkelijk aanwezig, zal nog even wennen zijn, maar kan ook zijn dat ik het weer verwijder en/of er zwarte bescherming op laat zetten, is toch weer bijna 200 euro, dus nog maar even rustig laten bezinken. Sommigen vinden het heel mooi, de ander is neutraal en weer een ander zegt, zoals het was en dan je remklauwen ook rood....

De nepuitlaten zijn in weze zeer geslaagd, ze vallen niet op, of zijn niet opvallend het is maar de nuance die je er aan wilt geven, beetje meer mijn ding. Het mag er wel opzitten en mooi zijn, maar het moet vooral zo vanzelfsprekend mogelijk zijn, alsof het af fabriek al aanwezig was.
 

sg1987

Lid
Iemand ervaring met spacers achteraan? Als ik achter een Karoq rij, vind ik altijd dat de banden teveel naar binnen staan.
 
Bovenaan Onderaan