Karoq buitenkant opsmuksels

Beauri

Forumguru
Dank voor de plaatjes Harry:)

Ziet er heel chic(deftig zou de belg zeggen) uit:thumbsup:

Je hoeft nu niet meer bang te zijn voor verweerd chroom:D

Dat het maar gauw mooi weer mag worden:jaja:
 

064harry

Donateur
Hhahaha dank je.
Ik had 'm gisteren nog effe mooi gewassen maar daar was vanmorgen al bijna niets meer van te zien.
Zodra ik 'm weer gewassen heb zal ik ook effe een paar plaatjes schieten van mijn getinte koplampen.
 

Beauri

Forumguru
Die getinte koplampen...... ja, daar ben ik wel benieuwd naar, die van mij lijken mij al enigszins getint, had niet het lef om ze te laten tinten, mijn achterunits zijn wel getint en hebben, lijkt het wel, dezelfde tint als de koplampen..... Bij mij is het koplampen tinten toen afgeraden, heb wel de donkerst mogelijke tint op de achterunits en dat moet je dan ook alleen doen als je de bolletjes hebt vervangen voor Leds.
 

064harry

Donateur
Zoals je kunt zien lijken mijn koplampen al getint op de afbeeldingen.
Ik had mij zelfs al vergist. Ik dacht dat ie de linker al klaar had.
Dus er zit van origine al een donker kleurtje in.
Maar ze lijken nu nog vetter.
Maar daar heb ik nog geen plaatjes van
 

Canon-Eye

Forumguru
Geen oordeel over mooi of lelijk, want dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Duidelijk, om niet te zeggen "glashelder", is wel dat je een aardig aantal procenten van de licht-output blokkeert.
Uit veiligheidsoverwegingen zou ik daar nooit voor kiezen... :nono:
 

Japanese Power

Donateur
Ziet er strak uit maar of je hiermee binnen de wettelijke tolerantie blijft... maar wat verlies je aan lichtopbrengst vraag ik dan wel af...
 

064harry

Donateur
Ik heb er nog niet echt op gelet maar ik kan de lampen toch iets hoger zetten? Dan lijken ze toch feller? Tenminste... dan knipperen de tegenliggers weer
 

JeSko

Forumguru
Staat knap zo @064harry , maar ben er zelf wel van genezen inmiddels, folie eraf gedaan voor de keuring een poos terug en hoef het nooit meer, veel meer licht nu, mijne was trouwens ook een "lichte" smoke, en lichtsterkte verminderd meteen fel.
 

Okki

Donateur
Ik denk dat dat wel meevalt

Ooit (toen het nog sneeuwde in een winter) gekeken hoeveel licht er geblokkeerd wordt als er een dun laagje sneeuw op de koplamp zit. Daar schrik je echt van.

Heel veel mensen willen overal felle LED lampjes in hun auto (vooral erg lelijk bij de kentekenplaat verlichting, vooral als je dat 's-avonds ziet rijden) maar dan wel de kop- en achterlichten afplakken...

:sterretjes:


Overigens is de ontchrooming verder erg geslaagd ...:thumbsup:
 

De Stip

Forumguru
@064harry , ziet er puik uit. Leuke gasten daar hè. Helaas niet echt spraakzaam en je drinkt je in de tussentijd steriel aan de koffie, maar wel vaklui en daar kom je tenslotte voor.

Zou je auto wel eens in het echt willen zien, ben benieuwd want op foto's blijft het altijd ietwat vertekend.
 

064harry

Donateur
Ja ... vakwerk voor een faire prijs.

Tsja ... ik woon in het 000sten.
Dus we komen elkaar denk ik niet zo 1 2 3 tegen. En in deze rare tijd al helemaal niet.
 
Bovenaan Onderaan