Karoq buitenkant opsmuksels

De Stip

Forumguru
Tnx voor het scherp meedenken! Succes en veel plezier met de aanpassing aan je Karoq en ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en foto's uiteraard :)
 

westy

Lid
sinds enkel maanden eigenaar van een karoq style, wat me vooral stoorde was die plompe zwarte achterbumper, en heb die al laten aanpassen (middendeel in koetswerk kleur) en ziet er veel beter uit
 

Bijlagen

  • IMG_0471.JPG
    IMG_0471.JPG
    290,8 KB · Weergaven: 180

064harry

Donateur
ik vind het bij de Karoq juist wel meevallen.
Die bumper maakt het optisch een beetje breder.
En da's nou net wat ik moet hebben ...

Maar het kan misschien ook aan de kleur liggen. IMG_1251.jpeg
 

nakharry

Forumguru
Nee helaas @064harry. Had bericht gehad van de wrapper dat ze het niet doen (bij jou wel als service schijnbaar). Toen ik mailde dat het niet alleen het logo was maar ook de diffuser heb ik nooit meer wat van ze gehoord/

Jij gaat woensdag toch?
 

064harry

Donateur
Ja ... maar ze zijn druk dus de mail wordt laat beantwoord.

Maar wat doen ze niet? Een logo veranderen?
Ik ben benieuwd...
 

JohnF

Lid
Wat bof ik dan met mijn dealer. Logo vervangen zonder extra kosten. Ze bestellen daar originele exemplaren bij Skoda en spuiten deze zwart in de spuiterij. Ik ben er blij mee!
 

Bijlagen

  • 10585866-6A8D-4C55-8250-0B0490A5EA51.jpeg
    10585866-6A8D-4C55-8250-0B0490A5EA51.jpeg
    724,9 KB · Weergaven: 104

nakharry

Forumguru
Ja ... maar ze zijn druk dus de mail wordt laat beantwoord.

Maar wat doen ze niet? Een logo veranderen?
Ik ben benieuwd...

Logo veranderen doen ze niet idd. En toen ik zei dat meer mensen van het Forum hun logo hadden laten vervangen bij hun werd medegedeeld dat dit service was ivm ander werkzaamheden.
 

nakharry

Forumguru
Wat bof ik dan met mijn dealer. Logo vervangen zonder extra kosten. Ze bestellen daar originele exemplaren bij Skoda en spuiten deze zwart in de spuiterij. Ik ben er blij mee!


Nice!

Ja ze belde mij op een maandag dat de auto de vrijdag daarvoor in de showroom stond terwijl ik aan het wachten was op een productiedatum zodat ik nog op tijd een logo kon bestellen. :deuk:
 

064harry

Donateur
Vandaag is mijn waggie ontchromed.
Ik heb een paar fotootjes gemaakt maar ik moet nog een paar betere maken maar het was echt hondenweer vandaag.
Ook heb ik nog geen foto's van mijn smoke headlights ... maar dat komt nog wel een keer.

Ook moet ik er effe bij zeggen dat ik erg tevreden ben over de mannen van Perfect Blindering & Carwrapping in Barendrecht.
Ze overleggen precies wat ze gaan doen, vragen wat jij wil. ook houden ze je tijdens het werk op de hoogte dmv foto's hoe ver ze zijn. En dat tegen een faire prijs.
Ik moest er effe 150 km voor rijden maar dat was het dubbel en dwars waard.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Ik vind het gaaf geworden.

IMG_1183.jpeg f52c86ab-12d1-4510-bf4c-e1558a0c1603.JPG IMG_1251.jpeg IMG_3937.jpeg IMG_1243.jpeg da92a467-46af-4bf3-8ae0-e9987d46f34d.JPG IMG_3904.jpeg IMG_3940.jpeg IMG_3907.jpeg IMG_3938.jpeg IMG_3903.jpeg IMG_3939.jpeg IMG_3900.jpeg IMG_3943.jpeg
 
Bovenaan Onderaan