Karoq buitenkant opsmuksels

nakharry

Forumguru
Is ook zo, bedoel er alleen mee te zeggen dat ik soms echt een bestelling krijg waarbij ik denk "dit kan anders"(efficienter).

Voorbeeld is een Micro SD kaart over de post die makkelijk in een luchtkussen envelop kan, maar in de plaats daarvan in een bijna nog grotere doos kwam dan dit Skoda logo.. Bijkomend nadeel is dat je er ook nog eens thuis voor moet zijn omdat het nu niet door de brievenbus kan.

Maar goed genoeg over dit wereldleed, er zijn ergere dingen gaande in de wereld :angel:
 

EdK

Forumguru
Voorbeeld is een Micro SD kaart over de post die makkelijk in een luchtkussen envelop kan,
Mee eens, en soms dan zie je dit al aankomen dat het in een doos geleverd gaat worden.
Maar vaak kun je ook nog een mededeling kwijt in bestelproces, en daar vraag ik dan al of het per luchtkussen enveloppe verstuurd kan worden !!?
En vaak ( niet altijd ) word daar gehoor aan gegeven....
 

nakharry

Forumguru
Bij versturen scheelt het ook gewoon geld. Brievenbuspost 3,75 uit mijn hoofd en pakketpost 6,95 zo even uit mijn hoofd...
 

De Stip

Forumguru
Prima bedrijf en ben er meteen na aanschaf van m’n Karoq ook geweest.

Ik heb er m’n (nep) diffusor zwart laten wrappen en tevens de beide achterlichten deels in smoke grijs. Als je terug kijkt in dit topic, kun je er vast nog m’n bevindingen en dito foto’s over terug vinden.

Het verbaast me alleen dat je er terecht kunt, daar ze zich liever bezig houden met totale wrap en raamblindering. Ben benieuwd naar je resultaat.
 

064harry

Donateur
Ik ook ... Ja... en ik heb ze al helemaal plat gemaild.

Ow ... prijs valt mee ... dan kunnen me lampen ook wel ...
Enneuhh kunnen jullie m'n logo's ook wisselen ?
En ik zit een beetje met vervoer. Ik blijf in Barendrecht rondhangen wsl
 

nakharry

Forumguru
Prima bedrijf en ben er meteen na aanschaf van m’n Karoq ook geweest.

Ik heb er m’n (nep) diffusor zwart laten wrappen en tevens de beide achterlichten deels in smoke grijs. Als je terug kijkt in dit topic, kun je er vast nog m’n bevindingen en dito foto’s over terug vinden.

Het verbaast me alleen dat je er terecht kunt, daar ze zich liever bezig houden met totale wrap en raamblindering. Ben benieuwd naar je resultaat.

Heb je er nog foto's van @De Stip ? Ik kan in je historie zo snel alleen vinden dat je het ooit dreamwraps overwoog..
 

De Stip

Forumguru
Vanuit m’n mobiel foto’s posten stuit telkens op te grote bestanden. Even je best doen en dan kun je mijn media wel vinden lijkt me.
 

nakharry

Forumguru
Ik heb ze gevonden via @064harry Ik vind het erg mooi @De Stip en heb ze net een mail gestuurd voor een prijsopgave.

Ik hoop dat deze een beetje in de buurt komt bij wat jij kwijt was. Mag ik vragen hoe jij bij dit bedrijf uitgekomen was @De Stip ?
 

De Stip

Forumguru
Gewoon op zoek gegaan via Google. Toen ik er langs ben gegaan, kreeg ik er een goed gevoel bij. En ik woon er maar zo’n 15 klikken vandaan, dus easy
 

De Stip

Forumguru
Het mogelijk "nadeel" van het delen van deze foto's, is dat het de creativiteit aantast van de Karoq rijders. Na apen kan een ieder, iets nieuws verzinnen blijft de kunst ;)
 

Bijlagen

  • IMG_8174.jpg
    IMG_8174.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 236
  • IMG_8175.jpg
    IMG_8175.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 245
  • IMG_8176.jpg
    IMG_8176.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 231
  • IMG_8177.jpg
    IMG_8177.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 219
  • IMG_8178.jpg
    IMG_8178.jpg
    79,6 KB · Weergaven: 218
  • IMG_8180.jpg
    IMG_8180.jpg
    143,7 KB · Weergaven: 226
  • IMG_8181.jpg
    IMG_8181.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 223
  • IMG_8183.jpg
    IMG_8183.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 195

064harry

Donateur
Gefeliciteerd met je machientje!

*je bent trouwens vergeten je kenteken te blurren op de laatste foto.

Ziet er trouwens fantastisch uit.
De 28e kan ik terecht voor een Chrome Delete

  • Raamomlijsting:
  • Dakdragers:
  • Gril:
  • Koplampen
  • Achterlichten
  • Logo’s
  • Treeplanken
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan