Karoq buitenkant opsmuksels

064harry

Donateur
Vandaag is mijn machientje voor het eerst APK gekeurd.
Ik was er een beetje bang voor dat ie afgekeurd zou worden op mijn 'smoked' lampen.
Geen probleem dus.
Moet ik er wel effe bij vermelden dat hij niet bij de SKODA dealer is gekeurd.
Hij moest voor de 29e Mei APK gekeurd zijn en kon bij de dealer pas in Juni terecht.
IMG_3951.jpeg IMG_3938.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Amai heb je geluk. Ik ben zelf ook wel eens één keer goedgekeurd met, dacht ik, getinte achterlichten op de Superb destijds.
 

064harry

Donateur
Nee, maar bij de dealer weten ze natuurlijk wel dat dat niet standaard is.
Bij een universele kunnen ze dat niet weten natuurlijk
 

EdK

Forumguru
Periodieke keuring in NL stelt ook echt geen hout voor..!
Maar goed er is niet een controleur geweest voor de steekproef !
Was dat wel gebeurd dan was het naar alle waarschijnlijkheid wel afgekeurd !
En had de keuringsmonteur die keuring heeft gedaan netjes een aantekening gehad.....
 

064harry

Donateur
Tsja … wat zal ik zeggen…?

Ik ben geen keurmeester en weet dus niet waar de lamp aan moet voldoen.
Misschien deed ie dat.
Dat ie donkerder is gemaakt viel misschien niet zo op.
 
Hi,
Ik was zelf de laatste tijd op zoek naar wat mooie aanpassingen voor de Karoq die ik volgende week op ga halen. Nu kwam ik ook uit bij de eventuele uitlaat dummy's via Kopacek of Milotec. Alleen na flink speurwerk kwam ik ook op de originele sportline "uitlaten". Iemand hier al ervaring mee? Het is wel wat prijziger dan bovenstaande alternatieven, namelijk ca. €300.
Weet eigenlijk niet of ik een link mag delen, ben nog niet zo heel lang lid op het forum. Als dit mag dan deel ik hem uiteraard.

Edit:
Hierboven de link naar het rechter achterkantje van de uitlaat, bij gerelateerde producten staat ook de linker en de middelste rails. (Helaas zonder foto)
Er staat suitable for the sportline model, maar lijkt me dat dit ook gewoon op een ambition past toch, of is die bumper wel degelijk anders dan die van de sportline? Twijfel zelf heel sterk om het te bestellen, enige wat me een beetje tegenhoudt is de prijs.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan